Gå til innhold

min E46 320ci M pakke...

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var en fin bil med den fineste fargen på E46... :P

Hva må man betale (sånn i runde tall) for en total omlakkering ?

:) vel bilen ble påkjørt av en trailer og dyttet inn i 2 biler forran så når noe av bilen alikevell måtte lakkes så betalte jeg 46.000 ekstra for å få pusset ned og lakert resten og..bilen var sølvfarget når jeg kjøpte den for 2 år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lekker e46 dette :)

fineste fargen og de dotz felgene passa utrolig bra til bilen.

hadde kanskje gjort seg med litt mer senk framme. senkeskåler f.eks.

stussa litt på det blå skiltet som vises i bakgrunnen her. vet du hva det betyr? :-k

q59hx0bjseizxpozcqy3.jpg

:) ja felgene leitet jeg faktisk en stund etter...er ikke lett å finne felger man virkelig VIL ha,og det er syykt mye på markedet.. men tilslutt fant jeg da disse og er strålende fornøyd..blir veldig bra kontrast fra lakken til felgene og.. hehe skiltet er fra Klostergaragen i Bergen,stort parkeringshus som er skiltet med forskjellige symboler sånn at en skal huske hva plan man står på..i dette tilfellet en due :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) vel bilen ble påkjørt av en trailer og dyttet inn i 2 biler forran så når noe av bilen alikevell måtte lakkes så betalte jeg 46.000 ekstra for å få pusset ned og lakert resten og..bilen var sølvfarget når jeg kjøpte den for 2 år siden...

Hmmm... jeg er skikkelig lei av sølvfargen på min bil... og din bil ser mye mer sexy ut med den blåfargen... tenke, tenke, tenke... :-k

Hvordan ble bilen lakkert for de 46 festblankettene... ble den f.eks lakkert i motorrommet og bak dørene (synlige karosseriflater i døråpninger etc.) også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det har vært en på "besøk" fra rogaland distriktet ,kan det hende det er den du har sett? eller har du observert den flere ganger? kjenner så mange bil entusiaster så trodde jeg hadde vist om/hørt om vist det dukket opp en lik.. hehe...ja det er Estoril invasjon over ALT nå hihi.. nei det var vel gjerne på EVO sin side den dukket opp? evogruppen på facebook .. eller?

Har iallefall sett den mange ganger i Fana.. Nesten lik din, bare med sorte nyrer. Litt usikker på hvilke felger..

Kom et bilde av bilen din opp sammen med "nyhetene", vi har nok noen felles venner gjerne. Var kommentert på et bilde.. kebabtralle vettu :P

hehe skiltet er fra Klostergaragen i Bergen,stort parkeringshus som er skiltet med forskjellige symboler sånn at en skal huske hva plan man står på..i dette tilfellet en due :wink:

Jeg klarer fortsatt ikke å finne bilen min inni der.. Selv om det skal være logisk å skjønne av gulerotplanet er det nederste.. :roll:

Forøvrig er det jo blitt umulig å kjøre nedi der pga de der jævla humpene hver 50m. Slår nedi alle sammen med så lenge bilen fjærer :lol:

Men nok ot fra meg.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg er skikkelig lei av sølvfargen på min bil... og din bil ser mye mer sexy ut med den blåfargen... tenke, tenke, tenke... :-k

Hvordan ble bilen lakkert for de 46 festblankettene... ble den f.eks lakkert i motorrommet og bak dørene (synlige karosseriflater i døråpninger etc.) også ?

hehe...ja det er flere som gjerne kunne tenke seg å omlakke..den ble lakket alle steder utenom motor rommet..jeg syns ikke det var så nøye for å være helt ærlig...men ellers alle andre steder ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet det har vært en på "besøk" fra rogaland distriktet ,kan det hende det er den du har sett? eller har du observert den flere ganger? kjenner så mange bil entusiaster så trodde jeg hadde vist om/hørt om vist det dukket opp en lik.. hehe...ja det er Estoril invasjon over ALT nå hihi.. nei det var vel gjerne på EVO sin side den dukket opp? evogruppen på facebook .. eller?

Har iallefall sett den mange ganger i Fana.. Nesten lik din, bare med sorte nyrer. Litt usikker på hvilke felger..

Kom et bilde av bilen din opp sammen med "nyhetene", vi har nok noen felles venner gjerne. Var kommentert på et bilde.. kebabtralle vettu :P

hehe skiltet er fra Klostergaragen i Bergen,stort parkeringshus som er skiltet med forskjellige symboler sånn at en skal huske hva plan man står på..i dette tilfellet en due :wink:

Jeg klarer fortsatt ikke å finne bilen min inni der.. Selv om det skal være logisk å skjønne av gulerotplanet er det nederste.. :roll:

Forøvrig er det jo blitt umulig å kjøre nedi der pga de der jævla humpene hver 50m. Slår nedi alle sammen med så lenge bilen fjærer :lol:

Men nok ot fra meg.. 8)

ja det var på evo gruppen det :) jau jau... regner med det er flere her inne... :) jeg klarer å gå meg vill uansett jeg da..men :))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...