Hyggmaister Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Nja..ikke det råeste. Felgene så bare dumme ut bak når de stakk 3 meter opp i hjulbuen... så heilt forferdlig ut spør du meg.eg synes det er finest når men jyst kan sjå toppen av dekke i hjulbuen.da synes eg bilen er perfelt senka Enige vi to
Mr.Silver Skrevet August 22, 2008 Skrevet August 22, 2008 Synes ikke den var så dum jeg Stilig med hvit bil å sort tak.. å Skamlave biler er tøft Kunne spart seg for det hekkskjørtet synes jeg.
Mexos Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 Litt mindre felger, litt hevet så har det straks sett bedre ut. Tviler også veldig på Km standen.
mrbatnes Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 skulla likt å sett den kjøre over brosteingatene vi har i ålesund
Ron Skrevet August 23, 2008 Skrevet August 23, 2008 en av de råeste e36 jeg noen gang har sett, dritfin
Vmaxx Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Den så jo ikke ut i måneskinn! quote: "Det er ikke en vanlig hvitfarge. Original Audi hvitfarge med svart tak." Er ikke hvite audier ganske vanlige?
klebefix Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Altfor store felga stereo fjase burde bilen vore spart for....vertfall når den har bur..
Tronstad Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 GM er en lattelig bilsjappe i moss, har vært der og tittet på biler som det "ikke skal finnes feil på" men fy F*** så mye rææl det er med alle bilene dems omtrent, ting som ikke er festet eller ikke passer, dårlig lakkeringer osv ++ alt er overpriset,, og alt er for ekstremt der, pakkis sjappe
Dr_S Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Altfor store felga stereo fjase burde bilen vore spart for....vertfall når den har bur.. Merkelig trend det der...bilen skal rigges som løpsbil, men proppes full av bassere og stereodill.
vetu03 Skrevet August 24, 2008 Skrevet August 24, 2008 Altfor store felga stereo fjase burde bilen vore spart for....vertfall når den har bur.. Merkelig trend det der...bilen skal rigges som løpsbil, men proppes full av bassere og stereodill. Er vel sikker ikke satt inn bur for å bruke den på bane, er vel bare for at det skal se kult ut, og da må man ha stereo også. får det ser jo kult ut;) hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå