Berre83 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null Ser ut til at det er noen som tror de selger gull og grønne skoger... Lo så jeg holdt på å begynne å grine da jeg leste dette: Kilometerstanden på bilen er ikke rettferdig mot bilen, ettersom det står 242.000km i instrumentene, som bilen faktisk har gått, men dette er ingenting for denne BMW motoren. Hvordan bilen ser ut både innvendig og utvendig, og kjøreegenskapene og hvordan bilen oppleves og kjører, så virker det ikke som om bilen har kjørt en eneste kilometer over 100.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Hehe:) Men var en pen bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Var kanskje -utvendig- den deiligste IS'en jeg har sett. HELT perfekt i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14518042&sid=xz5cab4U1q7870084&pos=null&tot=nullSer ut til at det er noen som tror de selger gull og grønne skoger... Lo så jeg holdt på å begynne å grine da jeg leste dette: Kilometerstanden på bilen er ikke rettferdig mot bilen, ettersom det står 242.000km i instrumentene, som bilen faktisk har gått, men dette er ingenting for denne BMW motoren. Hvordan bilen ser ut både innvendig og utvendig, og kjøreegenskapene og hvordan bilen oppleves og kjører, så virker det ikke som om bilen har kjørt en eneste kilometer over 100.000km. bilen så jo veeeldig strøken ut inni da,utenpå ser alle biler strøkne ut etetr lakering.så det kan ikkje tas med mener eg.bilen har altfor høy pris uansett udsene.det er kun en 318 is da.og en 318 is er ikkje billig og forsikre for en som ikkje har full bonus,en 318 er men ikkje 318 is.lit oppskryt er det nok her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet August 22, 2008 Forfatter Share Skrevet August 22, 2008 jo bilen var hel og pen, men hadde aldri gitt så mye for en så gammel bil som er kjørt så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Joda gutten skal ha for utseende på bilen! Hvis han får den prisen burde jeg få godt over 200` for min E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Pen bil.. Men virker som at den høye salgsprisen er det en tilsvarende bil koster og så har han lagt til prisen på hellakkering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Det var en veldig fin bil Men den er overpriset til de grader.. Det finnes sikkert en kjøper som mener den er verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Ikke er det komplett m3 styling heller men bilen var pen, det skal han ha. Setene er nok ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Kommenterer utifra bildene.. Den som ikke ser at denne er en perle, trenger egentlig ikke være interessert i den.. Jeg skjønner at den er påkostet mye.. Jeg skjønner at kilometerstanden er urettferdig, og jeg skjønner også at den for eieren, og riktig person er verdt så mye.. Ja jeg kødder ikke. DEN bilen er verst omtrent det, for alle som verdsetter en slik type bil. For alle som verdsetter at bilene er entusiasteid, og som verdsetter at bilen faktisk er så strøken som den er.. En som verdsetter å vite at mye er byttet ut med nytt.. Slitasjedeler er byttet.. Bilen fungerer utmerket og ser utmerket ut.. JEG er enig i prisen.. For den selges utmerket mulig til en som vet hva noe sånt er verdt.. For alle dere andre er det ikke noe interessant, for dere kjøper dere en BMW i værre stand og fikser den opp igjen selv.. Det som overrasker meg er derimot om den faktik blir solgt. For i de fleste kjøpere's øyne er ikke denne bilen spesiell i forhold til andre 318is'er.. Du skal være jævlig heldig om du treffer på en entusiast som vet hva slikt noe koster og som har penger til det og er villig til å invistere i en bil han trolig er lei, leeenge før den er veteranbil... Det som KAN selges bortimot tilnærmet hva det er påkostet, er biler som er spesielle.. Bredda biler feks. eller replikaer.. Der er det lagt ned mange arbeidstimer og penger i biler som virkelig blir godt vedlikeholdt... På min feks, er det meste byttet i nytt. Det er lagt utallige mange timer i bilen, og jeg vet hvor mye slikt noe koster.. Om jeg skulle vært ute etter å kjøper en E36 Infinity Breitbau i dag, hadde jeg mye heller kjøpt en hvor alt er tipp topp, enn en som er slengt sammen.. Og slikt er JEG villig til å betale for.. Konklusjon: Den er nok verdt så mye for en som verdsetter arbeidet som er gjort. Men jeg tror likevel ikke den blir solgt, for de som verdsetter slikt arbeid har som regel ingen interesse av å legge penger i en slik "kjedelig" motor.. Dessuten tror jeg nok desverre den vanlige mannen i gata aldri vil være interssert i en slik bil, og å treffe da en entusiast som ønsker seg en slik bil, er som å sette seg på nåla i høystakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 også er annonsen skrevet med få skivefeil.. og da blir den nok litt mer attraktiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Dere forstår at det er ekstremt enkelt å få en bil til å se slik ut på bilder? Høy kontrast gjør at områder på bilen ikke vises. Veldig lite detaljer på bildet, og ikke nok til å dømme hva som egentlig selges.. - Høy kilometer - Ikke AC - Ikke org lakk - Ikke org mtech - Jalla ebay lykter - Ettermontert interiør? - Replica hjul? - Ukjent understell? - 320, 323, 325, 328 og m3 3.x er "bedre biler" - Ikke sportseter - Lite utstyr Jeg vet ikke hva som er fristende her. Kjøp heller en e36 med lavere km, mtech og org. lakk, og spar penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Spørs akkurat hva som er gjort med den som kan dokumenteres.. Nå vet jo jeg også at de eneste bilene som går OPP i pris om man koster på de er russebiler.. Alle andre biler blir jo ikke noe mer verdt.. Men det er helt klart at en bil som er så strøken som denne tilsynelatene er, godt kan bli solgt opp mot denne prisen til en som vet hva det er verdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Spørs akkurat hva som er gjort med den som kan dokumenteres..Nå vet jo jeg også at de eneste bilene som går OPP i pris om man koster på de er russebiler.. Alle andre biler blir jo ikke noe mer verdt.. Men det er helt klart at en bil som er så strøken som denne tilsynelatene er, godt kan bli solgt opp mot denne prisen til en som vet hva det er verdt.. lit uendi i det,greit at bilen ser fin ut osv osv,men mna kan ikkje prise den laaaangt opp i skyene forde om.bilen har ikkej rginal lakken heller,det er et minus.men samme det selger finne jo ut om noe er villig til og betal så mye for en 318 is elelr ikkje så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet August 22, 2008 Share Skrevet August 22, 2008 Så enig så enig.. Men som jeg sier.. Den er verdt det for "rett" kjøper.. Men som jeg også skriver, så spørs det på om en slik kjøper finnes på dette tidspunktet..Det er ingen tvilom at km.standen er "urettferdig", om bilen faktisk er så godt som overhalt! Er jo akkurat det samme jeg har gjort med min.. Km.stand er jo bare tull, tøys og svada å henge seg opp i.. Det er den faktiske tilstanden på bilen som er interessant.. Om tilstanden på en bil lyser 100 000 km, selv om den i realiteten har gått 240 000, så sier det seg jo selv at den blir mer verdt? Original lakk og original lakk.. Det spiller forsåvidt liten rolle om den har original fargekode..10-15 år gammal originallakk er i mine øyne null verdt likevel om den ikke er tatt ekstremt godt vare på.. Derimot grunnnen til at den er lakkert er tungtveiende, samt kvaliteten på lakkjobben og fargen som er valgt.. Original farge er bare ett pluss for de som verdsetter det.. Fins mange fine farger i verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå