Gå til innhold

Treff Steinkjer N-T: Skal vi ha noen treff 2016? (nå side 43)


Torbjørn E39
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 637
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg samt mange andre kommer ikke pga at det kun er lov med 1 person i bilen. Teit.

Har du noen sinne vært på treff som tillar flere personer i bilen under idealspor og frispor kjøring? Jeg skjønner godt at dette ikke er tillat. Det går ofte veldig fort på banen, og da skal man ikke sitte å snakke med passasjerer.

Men på familie kjøringen kan du/dere fylle bilen med folk. Det går rimelig fort da også, så dere får vel rast fra dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samt mange andre kommer ikke pga at det kun er lov med 1 person i bilen. Teit.

Har du noen sinne vært på treff som tillar flere personer i bilen under idealspor og frispor kjøring? Jeg skjønner godt at dette ikke er tillat. Det går ofte veldig fort på banen, og da skal man ikke sitte å snakke med passasjerer.

Men på familie kjøringen kan du/dere fylle bilen med folk. Det går rimelig fort da også, så dere får vel rast fra dere.

Enig med deg Stig. :wink: Skal du forresten bli med til Frøya :?:

Er snakk om å få laget en felles tråd med Trondheimsgjengen for å få til felleskjøring til Frøya. Vi kjører til Trondheim å møter de en eller annen smart plass.

OT: så deg forresten ved 2 anledninger mellom Steinkjer-Namdalseid på samme ettermiddag, det er sjelden vare det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ikke ofte det. Var å kjøpte meg fjellvanns båt. :D

Jeg blir nok ikke med til frøya nei. Er på sjøen jeg da, og det suger, men man må vel gjøre seg fortjent til kronene.....

Synd d da. Du får starte som promotor for tuninga mi da vet du, så kanskje du kan ta fri for å dra på treff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samt mange andre kommer ikke pga at det kun er lov med 1 person i bilen. Teit.

Det er lov med to personer både på idealspor og frikjøring. Så lenge begge har hjelm og alle andre sikkerhetsanvisninger på førerkurset overholdes.

Dette ble også gjennomført på sist Lånketreff.

Kommer tilbake med en skikkelig oppdatering ang. Frøyatreffet, når jeg får referatet fra styremøtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har laget en sammletråd ang. Frøyatreffet 25.07.09, slik at vi slipper så mange spørsmål i forskjellige tråder. Følg med på denne om dere lurer på noe. Les info nøye før dere stiller spørsmål, så slipper vi så mange unødvendige svar :D

F.eks felleskjøring osv. kan godt diskuteres i eksisterende tråder.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=121842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvorfor har det kommet opp en rød-merket notis på terminlista hos bmwccn-trøndelag ang frøya-treffet?

Juli

25.07.09 Frøyabanen - Årets mest spennende banetreff. NY DATO!! Mer info kommer nermere!

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg samt mange andre kommer ikke pga at det kun er lov med 1 person i bilen. Teit.

Enig.. Synes det er utrolig domt at man ikke kan le sammen med andre.. Jeg elsker BMW og hater Volvo, men volvotreffene er bedre på grunn av mykere regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...