Ivanrogov Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Skulle blitt med om jeg hadde hatt noe annet enn VOLDSOM negativ chamber på bakhjulene. Om noen vil montere justerbare chamerstagene mine, så er det helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KnutH Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Jeg samt mange andre kommer ikke pga at det kun er lov med 1 person i bilen. Teit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Jeg samt mange andre kommer ikke pga at det kun er lov med 1 person i bilen. Teit. Har du noen sinne vært på treff som tillar flere personer i bilen under idealspor og frispor kjøring? Jeg skjønner godt at dette ikke er tillat. Det går ofte veldig fort på banen, og da skal man ikke sitte å snakke med passasjerer. Men på familie kjøringen kan du/dere fylle bilen med folk. Det går rimelig fort da også, så dere får vel rast fra dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Jeg samt mange andre kommer ikke pga at det kun er lov med 1 person i bilen. Teit. Har du noen sinne vært på treff som tillar flere personer i bilen under idealspor og frispor kjøring? Jeg skjønner godt at dette ikke er tillat. Det går ofte veldig fort på banen, og da skal man ikke sitte å snakke med passasjerer. Men på familie kjøringen kan du/dere fylle bilen med folk. Det går rimelig fort da også, så dere får vel rast fra dere. Enig med deg Stig. Skal du forresten bli med til Frøya Er snakk om å få laget en felles tråd med Trondheimsgjengen for å få til felleskjøring til Frøya. Vi kjører til Trondheim å møter de en eller annen smart plass. OT: så deg forresten ved 2 anledninger mellom Steinkjer-Namdalseid på samme ettermiddag, det er sjelden vare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Ja, det er ikke ofte det. Var å kjøpte meg fjellvanns båt. Jeg blir nok ikke med til frøya nei. Er på sjøen jeg da, og det suger, men man må vel gjøre seg fortjent til kronene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Ja, det er ikke ofte det. Var å kjøpte meg fjellvanns båt. Jeg blir nok ikke med til frøya nei. Er på sjøen jeg da, og det suger, men man må vel gjøre seg fortjent til kronene..... Synd d da. Du får starte som promotor for tuninga mi da vet du, så kanskje du kan ta fri for å dra på treff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Ja! det hadde vært noe det. Så kunne jeg fått betalt for å reise på treff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Ja! det hadde vært noe det. Så kunne jeg fått betalt for å reise på treff.... Alt er mulig, ingenting er umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mlello Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Jeg har tenkt å kjøre en tur til Frøya.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Har du noen sinne vært på treff som tillar flere personer i bilen under idealspor og frispor kjøring?e. Ja, nå om dagen tillater da absolutt alle det. Skulle gjerne prøvd en ny bane, men med 10 timers reisetid en vei utgår det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Jeg samt mange andre kommer ikke pga at det kun er lov med 1 person i bilen. Teit. Det er lov med to personer både på idealspor og frikjøring. Så lenge begge har hjelm og alle andre sikkerhetsanvisninger på førerkurset overholdes. Dette ble også gjennomført på sist Lånketreff. Kommer tilbake med en skikkelig oppdatering ang. Frøyatreffet, når jeg får referatet fra styremøtet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Har laget en sammletråd ang. Frøyatreffet 25.07.09, slik at vi slipper så mange spørsmål i forskjellige tråder. Følg med på denne om dere lurer på noe. Les info nøye før dere stiller spørsmål, så slipper vi så mange unødvendige svar F.eks felleskjøring osv. kan godt diskuteres i eksisterende tråder. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=121842 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 21, 2009 Share Skrevet Juli 21, 2009 Hvorfor har det kommet opp en rød-merket notis på terminlista hos bmwccn-trøndelag ang frøya-treffet? Juli 25.07.09 Frøyabanen - Årets mest spennende banetreff. NY DATO!! Mer info kommer nermere! Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Sikkert bare en oppdateringsleif. De flyttet dato til 25/7 pga dobbeltbooking, så ble det skrevet med rød skrift inntil det skulle komme mere/ny info. http://www.bmwccn.no/trondelag/index.htm (Står alt du trenger å vite om treffet der) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Jeg samt mange andre kommer ikke pga at det kun er lov med 1 person i bilen. Teit. Enig.. Synes det er utrolig domt at man ikke kan le sammen med andre.. Jeg elsker BMW og hater Volvo, men volvotreffene er bedre på grunn av mykere regler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå