j_b Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 ifølge m3forum så var det det da, men kan jo regne med at det er fordel å bytte det ut.. syns det var rart at autozentrum ikke gjorde det på min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 det var da mye billigere!!merker du noe forskjell etter ventiljusteringen? Det var det, brukte jo litt penger på turen da, men det var absolutt verdt det så kunne tenkt meg å gjøre det igjen. Nei, jeg har ikke lagt merke til noen forskjell. Men jeg syntes det var mer lyd fra innsuget (karbonfilteret). Kan hende det var innbildning, jeg vet ikke. Tror bare de bytter væsker ved behov på Insp I. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Nye bakdekk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 deglig med nya bak dekk! angre på jeg ikke vaøgte pirelli. dunlop var ett hakk dårligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Denne som sto utfor videoverden mariero for en stund siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Jeg så deg i Fredrikstad Nydelig bil du har Skulle gjerne hatt en slik selv, men 19 år og student er ikke dette akkurat innen mitt budsjett Men utrolig strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Denne som sto utfor videoverden mariero for en stund siden? Nei, det tror jeg ikke var meg. Vet at det har gått en estorilblå m3 e46 med csl-styling og hartge-felger rundt her før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 fått fikset 323'n enda ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2009 Bestilte et par belteputer og nakkeputer med Harte-logo som jeg tenkte jeg kunne ha på langtur Resultet ble ikke helt som jeg håpet på, men. Skinnet var også sortere enn resten av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Fortsatt en meget lekker bil. MEN jeg syns den er finest med 19" BBS CH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 porr bil;) digger de recaro setene passer bra med begge felger synes jeg.. bøst med bbs. men går jo ann å bytte litt på. hvis du er lei av hartge foreks. så kjøre litt med bbs;) uansett sykt deilig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 Har tenkt å få festa bilen på film etterhvert, men venter på litt mer tilbehør, også gjenstår det å lære seg å bruke det, men skal nok få til det. Har også fått to flotte hartge-skilt som jeg kan sette på når bilen er på treff, eller jeg skal ta bilder/filme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet August 27, 2009 Share Skrevet August 27, 2009 Har tenkt å få festa bilen på film etterhvert, men venter på litt mer tilbehør, også gjenstår det å lære seg å bruke det, men skal nok få til det. http://images.bimmers.no/files/mocyaehbiig7kkyyvs7j.jpg Ser frem til du får lagd og lagt ut en film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Her er et opptatert klipp av filmklippet jeg la ut ig år, traff en arbeidskamerat på kurs i går, så han fikk prøve bilen: Har ikke tid til å lage en "ordentlig" film riktig enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå