Ryeng1 Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Nydelig bil med perfekt farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 Gromme vinterhjul det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2009 Kjeda meg litt i dag, så har lagt opp en profil på cardomain også. Ligger her for dere som er interessert: http://www.cardomain.com/ride/3238415 Flere som er der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Nope, har ikke sett siden før.. Meeen, synes du hadde lagt inn en greit drøy topfart.. 309 MPH Men gikk kanskje ikke å velge metric? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2009 La opp noen bilder av interiøret også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Ser ut som et deilig ratt å ratte ut rumpa med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 fytti helv... for en griselekker bil! Dette er rett og slett drømmen! Men uten å ha prøvd smg innbiller jeg meg at jeg liker bedre manuell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Pent pent... Har veldig lyst på den alcantara rattkransen der altså... Mulig det blir et sånt i min også om jeg får noen penger til overs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hva som får deg til å kjøre denne bilen på vinteren?? Hadde skjemst som en hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Den brukes nok med omhu;) ..og jeg tviler at saltet/slapset får ligge særlig lenge på denne bilen før den blir spylt av. Utrolig pen farge på denne her! Drømmen *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Må få se denne her i sommer ein gang..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jeg hadde ikke planlagt å bruke denne på vinteren, men det har blitt noen turer. Spyler av bilen så fort som mulig etterpå. Har lasta opp filmklippet i bedre kvalitet nå. Ble ny intro også, var egentlig bare en test, men syntes det ble brukbart: http://www.hdtube.no/play.php?vid=465 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomassino88 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 fyy faen får en digg bil.drømme bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 ja, nydelig bil med nydelig farge. tipper det tar seg enda edre ut i virkeligheten. skal vi bytte bil, morteym? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Takk Skal bestille SS Race med SS x-pipe (med demper), gleder meg som en hund til det. Da kan du, jonr-, kjøre så fort du vil med kompressoren din mens jeg kjører fort, bare ikke så fort, med den sinnsyke lyden Har også lyst på KW V2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå