Martin-D Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Heisann bimmers-folk Da var det min tur til å skaffe meg cab! Og da falt valget på en 91 E30 318i Cabriolet. Original brilliantrot farge. Kjøpte denne for den nette sum av 39.000, bilen var importert fra Tyskland i 2004, og har dame-eier siden da. Rullet 158.000km Hentet den i slutten av Juni i år, og har kostet på den en ganske mye siden da. Nytt: Gulvmatter Lister venstre og høyre foran og bak Kalesje Senterkopper Ventilhetter Askebeger foran og bak Sigarettenner Girkule Girpose Giremblem Solskjermer (venstre og høyre) Knapper til elvinduene (4x) Tårnavstiver Skiver og klosser foran og bak Emblem foran Emblem bak Alu pedaler (clutch, brems og gass) "nye" speil, v\h (ikke montert enda) 318is-leppe Plugger Oljefilter Kjørte på med en skikkelig poleringsrunde her en søndag for litt siden, og denne søndagen var det vask med påfølgende voksing av bilen. Etterpå ble det en liten photoshoot, jeg er ikke noen proffotograf, men syntes at resultatet ble forholdsvis brukandes allikevel Ris og ros mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Den der var da meget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Pent og anonymt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Nydelig cab med knall farge! Ser ut til at poleringsjobben var vellykket også. Fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Strøkent! For 40k er det nesten et kupp Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Snasen bil Ingenting slår å kjøre cab i varmen. Ser ut som den er velholdt. Har du noen planer for vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Pen bil - så veldig velholdt ut. Hadde det ikke vært for at pedalene røpet seg, kunne man nesten trodd at bildet var tatt rundt 1991. Sjeldent å se det originale sportssetetrekket anno dazumal i så bra stand også. Denne må du ta godt vare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hei! Denne var virkelig MEGET pen!! Gratulerer! Håper du har tenkt å beholde det samme originale utseende på den. Sånt setter vi original-fantaster pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Gratulerer med en fin E30 cab. Så ut som du hadde fått mye sommermoro for pengene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 meget flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Pent! Behold den orginal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet August 26, 2008 Forfatter Share Skrevet August 26, 2008 Jøtt til respons da gitt, takker så mye folkens Ringte Koed i dag og spurte etter spredere til en 91 mod E30 Cab, og det var visstnok mr bmwmsport som tok telefonen hos Koed fant jeg fort ut, husket bilen min De bestilles nok rimelig snart. Ellers har jeg vurdert å gå over til hvite blinkers foran, vil det være greit eller vil originalpolitiet arrestere meg? Originale BBS, 15" ET35 4x100, 225/55-15 Nytt askebeger, sigarettenner, girkule, girmansjett og brytere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 WOW! Det var strøken E30 det! Ser jo nesten helt ny ut jo... Denne må du ta godt vare på. Ellers har jeg vurdert å gå over til hvite blinkers foran, vil det være greit eller vil originalpolitiet arrestere meg? ...nja - neppe arrestert, men en bot blir det nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Nydelig Sjelden man ser en så pen 91 modell cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Ellers har jeg vurdert å gå over til hvite blinkers foran, vil det være greit eller vil originalpolitiet arrestere meg? Du får legge originalglassene i bagasjerommet, slik at du kan skru dem på igjen når du blir stoppet i originalkontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå