Ice///Man Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Hei! Noen som kjenner til denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Et godt kjøp? Klør litt etter å kjøpe den, men er det rom for pruting her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ice///Man Skrevet August 25, 2008 Forfatter Share Skrevet August 25, 2008 Treverket skal forøvrig ut. Det hører hjemme i båt eller i skogen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Treverket skal forøvrig ut. Det hører hjemme i båt eller i skogen! Plastikk hører hjemme på resirk. stasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 er pene de listene der da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 var vel mye annet jeg vil ha kastet i den bilen før jeg kastet trelistene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 25, 2008 Share Skrevet August 25, 2008 Helt greit kjøp. Litt jalla med skjermen, girkula og sikinntrekket, men det er jo lett å hive vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elling Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Husk at E39 fikk et betydelig løft på sikkerhetssiden i 1998, bl.a. med flere airbags, airbags som fyrer tidsnokk og bedre/fler bjelker i dørene (husker ikke konkret hva de gjorde i dørene).. de gikk ihvertfall fra ~3 til 5 stjerner i Ncap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet August 26, 2008 Share Skrevet August 26, 2008 Hørte det var i '97 jeg... ? Men kanskje jeg tar feil der.... Kan hende det stemmer, for et verksted sliter med å finne rett vinduheis motor til meg. De satt på en fra en nyere e39. og nå gåt vinduet motsatt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ice///Man Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Fikk (omsider) tak i selger i dag. Følgende må gjøres på bilen: Nye bremseklosser foran (tenkte å ta alle) Nye dekk på de felgene den står på nå. Dim 235/40/18 Noen som har peiling på hva dette koster totalt? Bremseklossene kan godt byttes på snapdrive for min del.. En liten rustboble på bakluka, har inntrykk av at dette er ganske vanlig. Er det farlig? Hva kan evt. gjøres med det? Setter stor pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 diffsperre faktisk pen bil, synes prisen var litt for høy, med tanke på km stand. Og det der er forøvrig ikke en orginal M5 fanger, som han har skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ice///Man Skrevet August 27, 2008 Forfatter Share Skrevet August 27, 2008 Synes fortsatt fangeren var tøff jeg da Han sier han begynte på kr. 99.000. Trenger å finne ut av hva reparasjoner og dekk koster før jeg evt gir et bud. Tenkte å få han til å kjøre den til Tr.heim, fikse dekk og bremser og så kan jeg hente den der. Vil helst at alt er i orden når jeg overtar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 bremseklosser er ikke store jobben for en som vet hva en fastnøkkel er... Jeg ga 1200kr for bremseklosser til e46 på bilextra. Veldig fornøyde med de, støver ikke en dritt... Dekk i 235/40-18 koster alt fra 900 til 3000 tenker jeg... avhengig av hvor kresen du er på dekkene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 Er vel M-tech fanger og ikke M5 fanger.. men det spiller jo ingen trille! =) men trodde det bare var E39 M5 som kom med diff sperre da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas23 Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 hmm, trodde M-tech og M5 fanger var identiske? hva er forskjellen? sikkert et greit kjøp så lenge servicene er fulgt opp, bedre det enn en med lav km og dårlig vedlikehold. diffsperre er fine greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 27, 2008 Share Skrevet August 27, 2008 hmm, trodde M-tech og M5 fanger var identiske? hva er forskjellen? sikkert et greit kjøp så lenge servicene er fulgt opp, bedre det enn en med lav km og dårlig vedlikehold.diffsperre er fine greier M5 fangeren har ikke den plastikken som er ekstra i gitteret der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå