Gå til innhold

Finn.nooo

tmice
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

den svarte i førsten av tråden var ikke pen nei. og på toppen av alt som er skrevet om den så måtte jeg legge til at girkula er montert feil vei. så stort sett alt er feil med den bilen.

og den blå som det ble veldig mye snakk om syns jeg ikke var så fæl. noe feil var det. men ganske fin bil. feil lykter og det bad look panseret var bare fælt. felgene var også mindre pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Mange tror bilen dems er verdt gull! Mye overpriset man kan finne på Finn.no, Burde nesten gåann å legge inn kommentarer på annonsene slik at kansje enkelte som skall dra å se på dem kunne få vite om uventede ting før man drar for å se. Det er jo også negativt for selgeren da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser seriøst ikke problemet med den første bilen, er jo feit ungdomsbil for en 18 åring. Mye bedre å kjøre rundt i den der enn en splitter orginal E36 syns nå jeg da, men er min mening.. forstår ikke hatet her inne mot ekstrem styla biler, selv om den kanskje var i litt laget mye. Men er jo deres valg som styler og uvedkommende kan enten ringe til de å si det eller la være å disse folk bak ryggen deres. Som sagt, min mening no offence :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...