Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dører er oppskrytt 2 store gjør samme nytten. Får plass te massa ræl i baksetet og vis du ikkje fyller heele bagasjerommet med subber får du klemt inn noe greier der og. Pasasjerer er oppskrytt og. Ekstra vekt er døden for aks. Nei 318is med blondine/brunette vedsidenav og massa skit i baksetene er en sikker vinner :P Men lykke te med jakten uansett ka bmw du velger :)

Skrevet

Har nå en Galant av typen som faktisk har samme designer som designet noe BMW... Var en kamerat som hevda dette. Bilen har 136 hk, feilhjulsdrift, og er helt grei..

Jepp, denne?:

800px-Mitsubishi_Galant_Kombi_front_20080106.jpg

Skrevet

Ja, sånn Galant.. men jeg har sedan, og en finere front. sort metallic, liten spoiler med bremselys. sorte felger med chrom kant.

skulle virkelig ønske den var RWD.

Skrevet

m42 or m44 er vel noe av de dårligste bmw motorene som finnes... kanskje noe med bruken av isbilene? har hatt 2 bmw firere nå... men skal bli sekser hvis neste bil blir bmw blir fort lei firerene

Skrevet

feil. m42 er beste motoren som finnes :) m44 er ikke fult så grom som m42

Skrevet

Heh, hvordan kan det ha seg? vet ikke hvem jeg skal tro på her :?

Kunne faktisk tenke meg en iS siden den har mye futt til å være 1.8

Har også forandra litt mening angående fire og to dører. Men coupe blir vel noe dyrere? Så en 93 isbil coupe til ca 35.000... hvis det er en grei pris, så satser jeg muligens på det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...