Gå til innhold

-98 M3 3.2 coupè [Solgt]

R Andersen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt av grunnen til at den ikke har blitt solgt er at jeg har vært "litt" sær når det gjelder innbytte, og så har den heller ikke vært annonsert noe særlig de siste 1,5 månedene. Har heller ikke hatt lyst til å selge den, men bør egentlig gjøre det da jeg trenger en annen type bil. Selger jeg den ikke i høst, så får vi heller prøve til våren. Det er vel tiden for å kjøpe en slik bil nå, så kan man sette den i garasjen, og modifisere den å gjøre den klar til våren igjen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell hans problem det,om han synes bilen er for dyr,det viser bare kor lite peiling han har. :wink: bilen din ser ut som ny.har sett mye bilder av den eg,og den ser virklig ny ut.og med en utrolig km stand.

hadde aldrig hat bry med og diskutere med han eg en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bilen til Andersen live, å jeg er vel det man kan kalle en smule pedantisk, å jeg kan si at den bilen er dønn strøken, å verd hver en krone, å at det kommer slike kommentarer fre folk som f.eks dass, så er det bare folk som i grunnen har utrolig lyst på en slik bil, men som ikke har råd. På godt norsk, så er dette kalt MISUNNELSE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer åsså sterkt å kjøpe M3 til våren, men jeg kan ikke ha en stående nå som vinteren kommer. Har ikke noe plass å ha den og vil ikke kjøre med den om vinteren.

Jeg har sjekka litt rundt med forsikring av M3, hvordan gjør dere andre dette?

Ringte til IF som jeg har nå, og de ville jo ikke forsikre bilen engang. Jeg er 23 år, men spurte om de kunne sjekke på min far da, men det kunne de heller ikke.

Hva er det dere har og hvor mye må dere betale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte ut med 26lapper med full kasko, da tok jeg person, inbo og bilforsikring, får rabater da, og d er med 20%

fikk tlf fra if idag, og dem villa ha meg som kunde, og dem hadde spesielle forsikringer for bmw nå, ble vist mye billigere :) så jeg får høre når dem ringer meg imårra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...