R Andersen Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Jeg lever i dagens verden.......Litt dyrt .....Fikk du vondt i magen ??? Hei, din dass! Kan du finne tilsvarende bil billigere i Norge, og hva mener du den skal koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 30, 2008 Forfatter Share Skrevet August 30, 2008 Litt av grunnen til at den ikke har blitt solgt er at jeg har vært "litt" sær når det gjelder innbytte, og så har den heller ikke vært annonsert noe særlig de siste 1,5 månedene. Har heller ikke hatt lyst til å selge den, men bør egentlig gjøre det da jeg trenger en annen type bil. Selger jeg den ikke i høst, så får vi heller prøve til våren. Det er vel tiden for å kjøpe en slik bil nå, så kan man sette den i garasjen, og modifisere den å gjøre den klar til våren igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 er vell hans problem det,om han synes bilen er for dyr,det viser bare kor lite peiling han har. bilen din ser ut som ny.har sett mye bilder av den eg,og den ser virklig ny ut.og med en utrolig km stand. hadde aldrig hat bry med og diskutere med han eg en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 tenker at setter du den inn for vinteren, vil den synke enda mer i verdi, det halve året du ikke bruker den. jeg er ikke sikker på om det er så mye lettere å få solgt bilen til våren igjen for den prisen for å være helt ærlig. ikke mange som kan hoste opp 275 lapper for en typisk ungdomsbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 En så strøken M3 bør ikke havne hos ugndommer, men heller hos en entusiast Angående dass så er ikke dette første salgstråden har har hakket ned på.. Lykke til med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 30, 2008 Share Skrevet August 30, 2008 Jeg har sett bilen til Andersen live, å jeg er vel det man kan kalle en smule pedantisk, å jeg kan si at den bilen er dønn strøken, å verd hver en krone, å at det kommer slike kommentarer fre folk som f.eks dass, så er det bare folk som i grunnen har utrolig lyst på en slik bil, men som ikke har råd. På godt norsk, så er dette kalt MISUNNELSE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
George Constanza Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 ja det er en helt utrolig velholdt m3.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Bumper denne for deg jeg, Raymond. Veldig fin, velholdt og kompetent bil, folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Dyr? Er du helt på jordet eller? Flott Eksemplar..Hadde jeg hatt den, hadde jeg ALDRI solgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Ett slikt eksemplar vil nok ikke falle i pris nei. Husk, det er langt mellom disse! R.Andersen: Det kommer nok en som værdsetter bilen for det den er! Kommer det ikke i høst, så kommer den nok til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 jeg er muligens i markedet for m3 til våren igjen så hvis denne forsatt er der da har du en kjøper og prisen på denne er ikke overdrivet mener jeg er vel ikke så mange 3,2 som er i den standen og ingen 3,0 tenker jeg. *spare spare spare* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdfdsfds Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Jeg vurderer åsså sterkt å kjøpe M3 til våren, men jeg kan ikke ha en stående nå som vinteren kommer. Har ikke noe plass å ha den og vil ikke kjøre med den om vinteren. Jeg har sjekka litt rundt med forsikring av M3, hvordan gjør dere andre dette? Ringte til IF som jeg har nå, og de ville jo ikke forsikre bilen engang. Jeg er 23 år, men spurte om de kunne sjekke på min far da, men det kunne de heller ikke. Hva er det dere har og hvor mye må dere betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 tror gjensidige vil gi den er stiv men forsatt overkommelig pris på m3.. ga hvertfall meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 jeg måtte ut med 26lapper med full kasko, da tok jeg person, inbo og bilforsikring, får rabater da, og d er med 20% fikk tlf fra if idag, og dem villa ha meg som kunde, og dem hadde spesielle forsikringer for bmw nå, ble vist mye billigere så jeg får høre når dem ringer meg imårra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Ikke skyt meg om dette er et veldig dumt spørsmål men; Hvorfor måtte jeg satt den rett i garasje? er det umulig å ha sånne biler på veien på vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg