Rabies Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Fy faen ass... Blir så provosert av folk som ikke har vett til å la bilen stå når de drikker. Spesiellt når de involverer andre mennesker i sin egen dumskap http://www.fvn.no/nyheter/innenriks/article608196.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Det er bare så utrolig unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Husker godt den ulykken der. Tragisk sak. 1,9 i promille er høyt. Har jo problemer med å holde seg på beina. Sier seg selv hva som skjer når du setter deg inn i en bil m/200hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 tragisk dette ja. men mener nå virkelig at vist jeg setter meg i en bil med berusa fører, så må jeg ta det på egen kappe. for er vel like (dom) som sjåføren da heller hindre fører fra å kjøre da:wink: noe jeg har gjort i flere tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Husker denne saken ja, helt tragisk at det skal skje slike ulykker. Uansett om det skjer edru eller i fylla/Påvirket tilstand. Må være helt grusomt for venner å familie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Føler med de familie/etterlatte av de ulykken det gjelder, virkelig.. Men gutten som kjørte, har jo aldri blitt nevnt med navn sammen med de to døtrene som omkom, ei heller på minnestunden (dette gjelder avis) har en kompis som kjente alle tre, og han som kjørte bilen var visst en habil sjåfør, drev med noe rally på si.. Dette viser bare hvor lite som skal til for og miste kontrollen (under påvirket tilstand) og tragiske ting da dessverre skjer . . . . . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Nyegaard Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Han var et såkallt "motorsporttalent" og kjørte profft ja... Men hjelper lite om du har nok promille til å knapt kunne stå oppreist. Er så mye dritt i denne saken, burde faenmeg vært permanent promillekontroll ut fra phuset på aker brygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Ja, denne ulykken har nok satt dype spor i mange sjeler rundt om i landet. Jeg var på det aktuelle ulykkesstedet midt oppi dramaet og det var et forferdelig syn. Bilen lå knust inni treet og forstillinga lå nesten ved avkjøringen til kongsgården.. Å passere ulykkesstedet hver helg syns jeg er litt vemodig, men jeg syns det er flott at det tennes lys og er beplantet rundt treet hver eneste dag! Ufattelig trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Huff. fikk frysninger når jeg leste dette igjen huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 er helt forferdelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 husker dette for jeg mistet en venn bare dager etter, fælt å lese dette men er viktig, alle begår tabber i livet har selv sitti bak rattet med sikkert høyere promille og nesten havne i sjøen og ærlig talt aldri mer har lært bare synd at noen ikke overlever den lærepengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Grusomt.. Det er flott om de klarer å få stoppet sjåførene det gjelder, men tror det vil gå ut over mange andre også. Jeg tror politiet og vegvesenet bør tenke nytt i slike holdningsskapende kampanjer. Jeg er overbevist om at kampanjer f.eks. på forumer som dette vil være effektive! Vi her inne har også et ansvar for å holde folk på matta. Hvis unge sjåfører her inne får inntrykk av at "alle" andre flyr lavt i 200 hver eneste dag, så gjør gjerne de også det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Det er flott om de klarer å få stoppet sjåførene det gjelder, men tror det vil gå ut over mange andre også.Jeg tror politiet og vegvesenet bør tenke nytt i slike holdningsskapende kampanjer. Jeg er overbevist om at kampanjer f.eks. på forumer som dette vil være effektive! Vi her inne har også et ansvar for å holde folk på matta. Hvis unge sjåfører her inne får inntrykk av at "alle" andre flyr lavt i 200 hver eneste dag, så gjør gjerne de også det. Faktisk noe klokeste jeg har hørt på lenge.. .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Hver gang jeg leser om slike ulykker, dør en del av meg. Jeg HATER at det finnes såpass mange idioter bak rattet som han mesteren av rette strekninger med 1,9 promille i blodet. Det eneste som er "positivt" med hele saken er at det var ikke flere personer som døde (kunne ha kollidert med en annen bil og drept enda flere eller meid ned noen på fortauet). En annen ting som får meg til å koke over er at folk som sitter på er altfor milde mot sjåfører som kjører svin/beruset. Stå på ditt og fortell sjåføren at han/hun må slutte å kjøre som en idiot uten fantasi for guds skyld! Bedre å ofre et vennskap enn livet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 31, 2008 Share Skrevet August 31, 2008 Off, fikk tårer i augene eg når eg leste den artikkelen... Det e så unødvendig!!! Selvfølgelig hadde desverre de to jentene like mye ansvar som sjåføren. Men tenker noen på de etterlatte etter denne gutten som kjørte? De får han aldri hjem igjen de heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå