S.Hafsmo Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 tror dette må være en av de peneste E31 jeg har sett! om jeg skulle sette fingern på noe, måtte det være at den gjerne kunne vært en cm eller 2 lavere fremme. hvordan en kjørehøyden slik den er nå? du har vel enda god klaring til fartshumper o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 utover eiker... er ikke det gutter.... det er en liten bue i de det er jeg enig i. men det er ikke slike banan eiker for å få jukset til en kant.navet og kanten har samme "høyde" så er eiken buet litt, kanskje 1-2 cm midt imellom. helt flate eiker hadde sett litt rart ut. Jeg mente mer at de er små innerst og blir store utover. Forstår at det kunne misforstås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Flott 8er! Håper problemene løses mtp motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Denne falt iallefall i smak hos meg !! Var du på Gatebil Rudskogen ifjor ? Bilen din ligner myyye på en jeg så der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Rett og slett strøken den der! Kommer nok sterkere tilbake med en 8'er om noen år igjen jeg, hehe. Må da koste endel å ha forbruk på radiatorer? Burde vel vært en enkel sak for de på verksted å finne ut om hvilke av de 3 tingene som er årsaken til dette? Bare håpe det ikke er noe med toppen da! Får ofte spørsmål fra forbipasserende og lignendes om ca hvor mange det finnes av disse i Norge. Noen som har en formening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Lekker E31, virker som om den har en eier som tar godt vare på den, det fortjener virkelig disse bilene her. BMW skulle laget noe lignene igjen snart, 6 serien blir liksom ikke det samme i mine øyne, E31 har mye mer egenart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Så litt på 850 når jeg var å hentet bilen min hos deg, den så veldig flott ut. Ser du hadde planer om CSI optikk, det blir perfekt Du får lage en tråd om den nye gromtralla også. Er vel snart hjemme med den nå tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpine White Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Flott bil, med skikkelig gromme kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Egil: Har du funnet ut av kjølevanns problemene? Holder på..... radiator 2 har sprukket, det er nå bekreftet. Er litt usikker på om jeg skal prøve å bytte en gang til eller ikke. har fått beskjed om at det kan være 3 ting. -overtrykksventilen i radiatorlokket -toppakning -pinbolt. Det rare er at jeg ikke har olje i vannet, eller vann i olja. ikke ryker den mye heller. I morgen skal jeg til Tyskland å hente ny bil, så jeg får god til til å feilsøke/bytte deler nå framover. Bilen blir nok stående fra nåav til problemet er løst. Hente fram denne gaml tråden for en oppdatering. Har fått sjekket motoren og ingeting tyder på toppakning, bytte radiator igjen samt fått nytt radiator lokk. Kjørt bilen et par uker uten at noe har røket igjen så nå ser det bra ut, enten var det produksjons feil på radiatoren, eller så var det overtrykks ventilen i lokket som var røket. Nå skal bilen uansett inn til vinterlagring, føles godt at det iallefall er i orden nå, så slipper jeg å tenke på det i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Får ofte spørsmål fra forbipasserende og lignendes om ca hvor mange det finnes av disse i Norge. Noen som har en formening? svarer på dene i samme slengen. kun 6 e31 ble levert ny til Norge, men det antallet som er importert i ettertid anslår jeg at det er ca 100 biler i landet. I Stavanger området er det ca 10 biler, tror det er den høyeste tettheten i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Utrolig lekker landeveislokomotiv! Likte kombinasjonen mellom farge og felg, det passet skikkelig bra. Kjørte for mange år siden en 850 csi i Tromsø. Eieren var fra Sykkulven. Mener å huske at den var grå med femeika 17' RH eller AC felger. Kanskje du eller noen andre kjenner denne bilen? Det var en helt ubeskrivelig følelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Kan desverre ikke si jeg kjenne igjen den bilen du beskriver, min hadde 17" 5 eikede 3 delte ACS felger da jeg kjøpte bilen, disse ble solgt til en kar i Tyskland som overhalte de. Jeg kjøpte de nye felgene hos han, og satte de gamle igjen for overhaling, men det kom seg på 1000 euro og ovehale de og det syntes jeg var for mye for et sett felger jeg ikke tenkte å bruke igjen. Så han kjøpte de av meg. Jeg kjenner ingen grå her i Rogaland heller, er et par-tre svarte, en grønn to blå. en sølv, en rød og 2 burgunder som jeg vet om. I Bergen vet jeg om 3, 3 på østlandet, og 2 i lofoten/vesterålen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 utrolig nydelig. peneste 8'ern jeg har sett. men jeg syns faktisk ikke du skal sette noe overladningpå den. syns den bør forbli en orginal hartge motor.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Vet ikke helt hva som skjer ennå. Etter jeg kjøpte M3'en så har jeg fått noe som går helt vanvittig. Dessverre fremstår 850'en nå som dau og kraftløs i forhold til M3'en. Det som iallfall kommer til å skje er soting av lykter og vinduer samt CSI optikk. Eksosen skal bygges om, blir nok rustfritt rakrør, så vekk med katalysator og midt potte. Om det blir noe overladding får tiden vise.... akkurat nå vet jeg ikke. Alt annet er egentlig på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå