Sagen Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=784796 Da er det vel bare å begynne å spare!! Kommer jo til å bli en fantastisk lekker bil dette.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Et stort skip av en firedørs sedan.. Syntes bare den oste av status og luksus, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Synes faktisk ikke den var så fin o_O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Aston martin inspirert front ihvertfall... syns ikke den var noe å hoppe i taket for jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Ja, du sier noe, det var noe kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 2, 2008 Forfatter Share Skrevet September 2, 2008 Smaken er kanskje som baken, men jeg synes den er griselekker ihvertfall... Noen flere og bedre bilder her: http://www.automobilemag.com/multimedia ... index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Sikkert greit å cruise rundt i en sånn børse.. Bare synd den er altfor dyr for folk med normal lommebok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 bare å låne masse det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Synes det var fine linjer og en utrolig flott hekk. Men synes det var litt store nyrer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 var ikke så mye å trakte etter syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Tror dette blir veldig bra jeg Ser veldig spennende ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Synes også at denne er utrolig lekker, men de må fikse ferdig fronten under nyrene. Ser nokså uferdig ut der synes jeg. Liker heller ikke så godt dashen og instrumentene, synes det er så langt vekke fra bmw's stil.. Men dette er vel bare proto-bilder? Ellers så er hekken fantastisk *Tenke lyden av denne passere med V10 eller V8* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 syns og den så litt "rar" ut men i real life er den sikkert tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Kommer sikkert til å bli rå. Merce og Audi spytter jo ut biler i hytt og pine. Kan ikke være noe dåligere enn de! Men skulle jeg først hatt en bil i det segmentet skulle det vært Aston Martin Rapide. RÅ bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Jeg får satse på at den kommer til å hete CS, da det er initialene i navnet mitt Den blir nok alt for dyr desverre, bikker nok 2 mil. for toppmodellen hvis vi sammenligner med M6 og 760 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå