asv Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Gratulerer, dette blir gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glosne Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Grattis med godkjenning, kult prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Wooo! Tror ikke det er mange godkjente 550 twin turbo i verden. Heftig. Stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Nei,denne vart "banebrytende" som de sa hos BT hehe.... Takker for tilbakemeldinger Men eg må prøve meg fram mht vekta på bilen om eg kan få montert bur(skulle få det godkjent også),setene bak må ihvertfall bort nå som det blir 2 turboer fremme der. Dette blir morro vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Nei,denne vart "banebrytende" som de sa hos BT hehe....Takker for tilbakemeldinger sjefs håper vi blir flere i den klubben med twin . har fått godkjent søknaden min jeg også men det er jo tross alt en hel del mindre ekstremt det jeg har søkt om kontra v12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Nei,denne vart "banebrytende" som de sa hos BT hehe....Takker for tilbakemeldinger sjefs håper vi blir flere i den klubben med twin . har fått godkjent søknaden min jeg også men det er jo tross alt en hel del mindre ekstremt det jeg har søkt om kontra v12 Du har allerede en bil som er godkjent med turbo,er det den du skal ha twin turbo på eller misforsto eg deg?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Nei,denne vart "banebrytende" som de sa hos BT hehe....Takker for tilbakemeldinger sjefs håper vi blir flere i den klubben med twin . har fått godkjent søknaden min jeg også men det er jo tross alt en hel del mindre ekstremt det jeg har søkt om kontra v12 Du har allerede en bil som er godkjent med turbo,er det den du skal ha twin turbo på eller misforsto eg deg?!? nei du tolket rett. viktig å ha papirene på plass før dele handlingen starter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Har også fått rørbend og flenser til manifoldbygge. KL Racing freste ut flenser på mål,og rørbend på 42,7x2,7mm i svartstål er kjøpt fra PPF. Må få kappa og sveist til innsugsmanifoldene slik at eg kan begynne å tilpasse turboenes posisjon i motorrommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N911 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Gratulerer! herregud så kult :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Utrolig gøy at du har fått dette igjennom! Blir vel bare gøy å bli stoppa i teknisk når den blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Thanks guys! Ligger mye arbeid bak denne godkjenninga,så det skal bli jævla bra å fortsette bygginga framover. Blir godt å slippe å bekymre seg over PKK og kontroller langs veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Hadde de ikke omgjort vedtaket ditt, så bra som du har framlagt papirer og beviser. Så hadde eg sitt svart på å gå den veien du har gått . Ikke det at eg skal ha v12 med twin, men kansje sekser med kompressor. Gratulerer det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 rått!!! grattulerer med godkjenninga, dette blir nok bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå