Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei,denne vart "banebrytende" som de sa hos BT hehe....

Takker for tilbakemeldinger :)

Men eg må prøve meg fram mht vekta på bilen om eg kan få montert bur(skulle få det godkjent også),setene bak må ihvertfall bort nå som det blir 2 turboer fremme der.

Dette blir morro vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,denne vart "banebrytende" som de sa hos BT hehe....

Takker for tilbakemeldinger :)

sjefs :) håper vi blir flere i den klubben med twin :D . har fått godkjent søknaden min jeg også men det er jo tross alt en hel del mindre ekstremt det jeg har søkt om kontra v12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,denne vart "banebrytende" som de sa hos BT hehe....

Takker for tilbakemeldinger :)

sjefs :) håper vi blir flere i den klubben med twin :D . har fått godkjent søknaden min jeg også men det er jo tross alt en hel del mindre ekstremt det jeg har søkt om kontra v12 :)

Du har allerede en bil som er godkjent med turbo,er det den du skal ha twin turbo på eller misforsto eg deg?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,denne vart "banebrytende" som de sa hos BT hehe....

Takker for tilbakemeldinger :)

sjefs :) håper vi blir flere i den klubben med twin :D . har fått godkjent søknaden min jeg også men det er jo tross alt en hel del mindre ekstremt det jeg har søkt om kontra v12 :)

Du har allerede en bil som er godkjent med turbo,er det den du skal ha twin turbo på eller misforsto eg deg?!?

nei du tolket rett. viktig å ha papirene på plass før dele handlingen starter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått rørbend og flenser til manifoldbygge. KL Racing freste ut flenser på mål,og rørbend på 42,7x2,7mm i svartstål er kjøpt fra PPF.

Må få kappa og sveist til innsugsmanifoldene slik at eg kan begynne å tilpasse turboenes posisjon i motorrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de ikke omgjort vedtaket ditt, så bra som du har framlagt papirer og beviser. Så hadde eg sitt svart på å gå den veien du har gått :wink: . Ikke det at eg skal ha v12 med twin, men kansje sekser med kompressor.

Gratulerer det fortjener du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...