Gå til innhold

E30'n min med eller uten lyktelister?

Eksos
 Share

Med eller uten lyktelister?  

37 stemmer

1. 1. Med eller uten lyktelister?

• Med
      10
    • Uten
      28

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lyktelister på E30 avhenger helt og holdent av fargen på bilen. Farger som gir skikkelig kontrast mot den sorte plasten og de mørke lyktene, skaper fin effekt med lyktelister. På mørke biler er det helt bortkastet. Gul, rød, lys blå, hvit etc funker dritbra med lyktlister.

Hehe..der er jeg faktisk totalt uenig med deg! Jeg mener motsatt. ;) ..men det er godt vi er forskjellige, hvis ikke hadde det blitt grusomt kjedelig.

Men over til topic: Jeg synes du kan bytte på litt. Synes lyktelister ser greit ut på forholdsvis mørke biler, men selv kjører jeg uten, og det kommer jeg til å gjøre for alltid :)

Edit: Tror jeg iallefall ;) høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at så lenge listene skal være på, bør grillen være sotet. For visst ikke vises avsluttningen av listene mot grillen så tydlig.... Jeg skal fjerne mine for og se hvordan de blir.

Heeeeeelt enig med deg! ..det ser ikke bra ut når det blir så store kontraster mellom nyrene og listene(eller selve lyktegrillen og listene for den saks skyld).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes lyktelister avhenger av farge og ikke minst hva slags lykter man har på!! har man hvite eller gule lykter ''må'' man ha lyktyelister, hvis ikke ser det ut som en Narkis på SPEED som kommer deg i møte! ser altfor våken ut etter min smak!!

har man svarte de lykter er det pent uten! (men også med) hehe..

legger ved noen bilder siden jeg stemmer for!:)

bilen til lillebror:

sg8lluvcebs61uz7paz7.jpg

bilen min:

s0usa49mnh425kyaz8gn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste lyktelistene til e34 har vel ''utsparringer'' til lyktene? syntes det ser snedig ut noen ganger, kommer litt an på farge.. en kompis a meg hadde sånne på en svart 525 med rieger infinityleppe og godt senket over 10x18 rondell 58, å den så jævli bøs ut med listene.. men har sett fler jeg misliker enn jeg liker med lyktelister på e34 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...