Gå til innhold

Vil du ha Månedens bil tilbake?  

29 stemmer

1. 1. Vil du ha Månedens bil tilbake?

• Ja
      27
    • Nei
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet
er det ikke mulig at en lager en tråd om det, også lager moderator en prioritert tråd om det?

Joda, et slikt byttemarked har mye for seg.;) Men det representerer et farlig mylder av skatte og avgiftsregler, så jeg tror ikke det er noe man burde gå veldig inn på. :P

Skrevet
Noen flisleggere som vil flislegge badet mitt, så skal jeg fikse månedens bil? ;)

Har du en plass jeg kan bo? :D

haha ^^

Hva ler du av? Det er nesten så jeg mener det seriøst.. Du har kanskje fått med deg at jeg jobber i en faghandel med maling fliser osv.. Men det du ikke veit er at jeg har både en onkel (som eier butikken), og en far som er malermestere. Har ikke hatt skolefri siden jeg var 14 år, og har omtrent 2,5-3 års praksiserfaring.. Har fliselagt flere bad på egen hånd, og kan det meste innenfor malerfaget.. Gulvbelegg og tilhørende sveising av dette er derimot noe jeg ikke legger meg stort mye borti..

Det var ett snev av seriøsitet i det jeg skrev. Men om jeg skal ta meg fri noen dager, for å jobb gratis hos Gunnar, vil det i praksis si at jeg taper dobbelt opp. Jeg taper fordi jeg ikke er på jobb, og jeg taper fordi jeg måtte gjort jobben gratis.. Regner ikke med det er penger inne i bildet her når det er snakk om at han fikser bimmers. om noen kan fikse badet hans...

Måtte eventuelt tatt dette til våren.. Da har jeg planlagt noe ferie..

Skrevet

Om du vil nyte sommeren i en perleby som Risør så kan du sikkert få et rom hos mor i en uke eller 2 mot litt flisarbeid. :) Har et bad som ikke har vondt av fliser.

Risør%20from%20above.jpg

Skrevet
Om du vil nyte sommeren i en perleby som Risør så kan du sikkert få et rom hos mor i en uke eller 2 mot litt flisarbeid. :) Har et bad som ikke har vondt av fliser.

Sitter og koser meg med alle de fine innleggene deres, så skjønne dere er :)

Skrevet

Selvfølgelig var "Månedens Bil" et meget artig påfunn, som vekket STOR interesse!

Men når mange allerede har egne tråder om sine biler, med bilder osv, så er det liten vits at de samme folkene sender inn sine bidrag, som Gunnar nevnte tidligere i tråden;)

Bimmers.no er jo større enn bmwccn-forumet, og jeg tror det er endel her inne som faktisk ikke har fått med seg at vår kjære gründer-Gunnar drifter dette på sin private fritid, noe han skal ha STOR cred for! :D

Såvidt jeg vet er det flere her inne som har bidratt med data/server-utstyr etc, noe som selvfølgelig er meget positivt!

Men jeg tror nok det beste er, slik situasjonen er nå, at folk heller får fortsette å lage sine egne tråder om bilene sine! I hvertfall inntil videre! ;)

Skrevet

Noen andre her kunne jo forsåvidt klart denne oppgaven. Samle informasjon, bilder etc. Skrevet en tekst og fått en moderator til å prioritere tråden evt få den opp på forsiden.

Jeg har vel forsåvidt både interesse og mulighet til å gjøre noe slikt, men litt av grunnen er vel at det blir vanskelig å gjennomføre, da månedens bil burde være en bil som gjerne ikke er publisert så mye her på forumet og det MÅ iallefall være bilder som ingen har sett tidligere.

Forstod det slik at den hvite automote e46'en var aktuell som månedens bil, men så la eieren ut de samme bildene i en egen tråd. Da er det ikke så gøy lengre.

Skrevet

Jeg synes ikke det gjør noe om bilen er eksponert noe tidligere...er alltid noen som ikke har fått den med seg.. Er endel tråder her inne nå da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...