Dr_S Skrevet April 22, 2009 Skrevet April 22, 2009 Her hadde det ikke skjedd stort! Har du blitt gift og full pakke nå eller? =) Ser deg jo aldri lenger..
Christopher Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Enig med doktorn! Nå er det sommer og biltider. På tide å slutte å leke i skogen og sitte litt på forum å fikse på bilen din Christian
Christopher Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 hehe... ja Christian er en skikkelig skummel fyr!
Saltkjelen Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Skjer det noe med grombilen her i gården da? Syns jeg skimter teksten "Dakotaskinn" i moifikasjonslisten i signaturen din, fortell oss mer om dette...
Dr_S Skrevet September 29, 2009 Skrevet September 29, 2009 Han har nok fått seg andre interesser, tror nok ikke BMW er det helt store lenger!
ChrZZ Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Da er man tilbake i gamet! Etter å ha vært fraværende på "stylingfronten" og generelt lite aktiv her i over to år, så er jeg tilbake igjen! Jeg har E60-en fortsatt, og har nå startet på å få den, utseendemessig, i stand. Så, dette er gjort: - Kjøpt originale (brukte) M5-felger. - Senket den med Eibach sportsfjærer - Fått trukket taket og halefinnen med "carbon" Dette skal gjøres: - M-tech styling rundtom - Carbon-leppe nederst foran - Carbon diffuser bak - Xenon i grøftelys - Enten carbon på originalspeil, eller carbon m5-look speil - Carbon-nyrer i grillen - Kanskje en frekk liten spoiler på bakluken (denne skal da være i bilens lakkfarge) - Smoked LCI-style LED baklykter Foreløpige bilder:
BMW-Coupe Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Se her ja, velkommen tilbake! Fine planer du hadde også ser jeg!
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Velkommen tilbake gamle ørn, flott kjerre du har! (Men felgene trenger en vask....) =)
ChrZZ Skrevet Oktober 20, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2011 Takker takker, folkens! Ja, nå skal det bli ordentlig styling ja! Jeg har jo så lyst til å begynne nå... men det er vel ikke så smart... så må isåfall vente til våren.. Og ja, Dr_S, dem gjør det, men har ikke fått kommet til det enda Dem skal også snart av såh...
ChrZZ Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 Ja, da har man kommet litt lenger på bilen.. Dette er blitt gjort siden sist: - M-tech frontfanger (med bremseluftkanalene), bakfanger, sideskjørt - Carbonfiber diffuser bak + nyrer foran - Nye sotede "LCI"-baklykter - Xenon i grøftelyktene - (BMW Autohaus München ///M-Power skiltholdere) - (Eibach senkefjærer, tilfelle jeg ikke har nevnt det før) Og før det kommer klager; så ja bilen trenger vask (det er biiiitende kaldt her), samt felgene (dem må jeg vente med til sommeren og ta ordentlig) Neste planer: - Må vel få meg M5-speil etterhvert.. - Enten effektanlegg eller ihvertfall en ny potte med blanke enderør - Splittere foran på fangeren med carbonfiber tipp nederst - Har kjøpt inn "bimmers.no"-klistremerker som skal på bilen -> venter til snøen er borte - Har kjøpt inn (men ikke mottatt enda) LED skiltlyst Bedre biler (som jeg ELSKER Å TA) kommer når sommerskoene kommer på, om... to-tre måneder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå