Gå til innhold

BMW E30 m20b25 ombyggning til 2,7


Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

en 2.7 er vel en lavkompversjon med 130 hester knapt?

er det noe å bygge om til ? :P

finnes vel alpina som har bygd om denne modellen muligens ?

  • 2 weeks later...
Skrevet
en 2.7 er vel en lavkompversjon med 130 hester knapt?

er det noe å bygge om til ? :P

finnes vel alpina som har bygd om denne modellen muligens ?

bruke 2,5 topp så har du grommm motor ;) nærmer deg 200hk da hvis ikke du går over...

Skrevet
Da må du isåfall gjøre noe for å øke kompresjonen. Det billigste er å bruke m20b20 råder og høvle blokka 2-2,1 mm.

sikker? vet om flere som har org 2,7 eta motor som det bare er satt 2,5 topp of innsug på.. går BRA

Skrevet
en 2.7 er vel en lavkompversjon med 130 hester knapt?

er det noe å bygge om til ? :P

finnes vel alpina som har bygd om denne modellen muligens ?

De fleste som bytter til 2.7 og skal ha sugemotor gjør det "Alpina-veien" eller hva jeg skal si, vertfall den måten Yngvejos sier.. En kompis av meg har gjort det med sin, og han tar min bil LETT (jeg kjører 328)

Skrevet
til turbo bygging er vell det ganske idielt med 2,7 lavkomp motor.

Hvor mye tror du jeg får ut av 2,7 lavkomp med turbo da? Sånn ca?

Skrevet
en 2.7 er vel en lavkompversjon med 130 hester knapt?

er det noe å bygge om til ? :P

finnes vel alpina som har bygd om denne modellen muligens ?

bruke 2,5 topp så har du grommm motor ;) nærmer deg 200hk da hvis ikke du går over...

Så du det du sier er at jeg hvis jeg bruker en m20b25 og bare bytter veiv, råder, stempler og beholder 2,5 toppen, så har jeg 200 hp??

Skrevet
en 2.7 er vel en lavkompversjon med 130 hester knapt?

er det noe å bygge om til ? :P

finnes vel alpina som har bygd om denne modellen muligens ?

De fleste som bytter til 2.7 og skal ha sugemotor gjør det "Alpina-veien" eller hva jeg skal si, vertfall den måten Yngvejos sier.. En kompis av meg har gjort det med sin, og han tar min bil LETT (jeg kjører 328)

Alpina veien sier du? hvordan er den? hva har har de gjort? sugemotor hadde jo vært det beste

Skrevet

jeg brukte b20 råder, eta/disel veiv, kjøpte nye org 2,5 stempler i 2,5 blokk seff.. fresa 2mm av blokka....... thats it ;)

kan ogsp kjøre eta bunndel og 2,5 topp.... blir vel omtrent det samme.....

Skrevet
Da må du isåfall gjøre noe for å øke kompresjonen. Det billigste er å bruke m20b20 råder og høvle blokka 2-2,1 mm.

sikker? vet om flere som har org 2,7 eta motor som det bare er satt 2,5 topp of innsug på.. går BRA

eta motor? hva vil det si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...