Koffer Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Hvordan bygge om en 325 til 2,7? hva må til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Diesel/ETA-veiv og 130mm råder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 og 88- kat stempler så får du va 8:8 i comp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 en 2.7 er vel en lavkompversjon med 130 hester knapt? er det noe å bygge om til ? finnes vel alpina som har bygd om denne modellen muligens ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 til turbo bygging er vell det ganske idielt med 2,7 lavkomp motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 en 2.7 er vel en lavkompversjon med 130 hester knapt?er det noe å bygge om til ? finnes vel alpina som har bygd om denne modellen muligens ? bruke 2,5 topp så har du grommm motor nærmer deg 200hk da hvis ikke du går over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Da må du isåfall gjøre noe for å øke kompresjonen. Det billigste er å bruke m20b20 råder og høvle blokka 2-2,1 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Da må du isåfall gjøre noe for å øke kompresjonen. Det billigste er å bruke m20b20 råder og høvle blokka 2-2,1 mm. sikker? vet om flere som har org 2,7 eta motor som det bare er satt 2,5 topp of innsug på.. går BRA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 en 2.7 er vel en lavkompversjon med 130 hester knapt?er det noe å bygge om til ? finnes vel alpina som har bygd om denne modellen muligens ? De fleste som bytter til 2.7 og skal ha sugemotor gjør det "Alpina-veien" eller hva jeg skal si, vertfall den måten Yngvejos sier.. En kompis av meg har gjort det med sin, og han tar min bil LETT (jeg kjører 328) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffer Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 til turbo bygging er vell det ganske idielt med 2,7 lavkomp motor. Hvor mye tror du jeg får ut av 2,7 lavkomp med turbo da? Sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffer Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 en 2.7 er vel en lavkompversjon med 130 hester knapt?er det noe å bygge om til ? finnes vel alpina som har bygd om denne modellen muligens ? bruke 2,5 topp så har du grommm motor nærmer deg 200hk da hvis ikke du går over... Så du det du sier er at jeg hvis jeg bruker en m20b25 og bare bytter veiv, råder, stempler og beholder 2,5 toppen, så har jeg 200 hp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffer Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 en 2.7 er vel en lavkompversjon med 130 hester knapt?er det noe å bygge om til ? finnes vel alpina som har bygd om denne modellen muligens ? De fleste som bytter til 2.7 og skal ha sugemotor gjør det "Alpina-veien" eller hva jeg skal si, vertfall den måten Yngvejos sier.. En kompis av meg har gjort det med sin, og han tar min bil LETT (jeg kjører 328) Alpina veien sier du? hvordan er den? hva har har de gjort? sugemotor hadde jo vært det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 jeg brukte b20 råder, eta/disel veiv, kjøpte nye org 2,5 stempler i 2,5 blokk seff.. fresa 2mm av blokka....... thats it kan ogsp kjøre eta bunndel og 2,5 topp.... blir vel omtrent det samme..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koffer Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Da må du isåfall gjøre noe for å øke kompresjonen. Det billigste er å bruke m20b20 råder og høvle blokka 2-2,1 mm. sikker? vet om flere som har org 2,7 eta motor som det bare er satt 2,5 topp of innsug på.. går BRA eta motor? hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 får nok en gog del ut av org 2.7 me turbo... mye mer enn 2,7 " høytrykk"...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå