///FredriK.S Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Her kommer det noen biler av min BMW e30 m3. Jeg har brukt ca 7 timer på å komme så langt som jeg er nå med bilen, men mye av tiden har jeg jo brukt på å få tak i delene/klossene som ligger i en stor kasse. Bilen er ikke 100% ferdig men jeg måtte bare legge den ut. Jeg prøvde så godt jeg kunne å lage den slik den ser ut i virkeligheten, men det er jo ikke bare bare å lagen en bil i lego. Bilen er 33cm lang, 15cm bred og 10cm høy, så det er en litt stor bil. Beklager for dårlig bildekvalitet men... ..Her kommer det noen bilder: På tide med litt Motor og interiør bilder Ris og ros med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 hehe... morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Tidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Motordelen var bra. Men synes du skulle bytte ut startrek bridgen inni. God plass der skulle vel gå ann å lage noen egene seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Førte m3'en ejg har sett med lydbåndspiller, radar og kassaapparat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 imponerende og stiligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 hehe, takk for kommentarer. ja, det med setene var en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 TØFT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Spenstig og orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Minnet mere om en Audi Ur Quatro med det lange overhenget forann forhjulene, men morrsomt bygg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Heisan - morsomt prosjekt - slike liker vi. Jeg er enige med rådene du har fått - f.eks. å kvitte deg med kassa-apparatet inne i bilen. Har du et større hjul eller lignende som kan brukes som ratt også? At overhenget foran er for stort, la jeg også merke til, men det er det sikkert ikke lett å gjøre noe med. Derimot kan du vurdere om det er bedre å bygge en frontruteramme (uten "glass") som er proporsjonalt riktig, enn å bruke lave glasselementer som frontrute. Nå har andre det enklere enn deg - noen biler er veldig naturlige å bygge i Lego: Bildet kommer fra dene nettsiden, hvor du kanskje kan finne inspirasjon og se på biler bygget av andre. Lykke til, og husk å poste nye bilder hvis du gjør alvor av å bygge egne seter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eng1 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Jævli nice. Hvorfor kommer ikke lego med Bmw bygge sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 hehe tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 hehe, takk igjen. skal prøve å lage nye seter i kveld og får se om en ny frontrute. takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå