Der Barockengel Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Du trenge nåken spacera Jeg tenkte det samme - bør nok ha med TÜV-papirer hvis du skal ut å kjøre i den der. Ellers kom det seg absolutt etter at Rimi-kassen flyttet ut av interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Du trenge nåken spacera Jeg tenkte det samme - bør nok ha med TÜV-papirer hvis du skal ut å kjøre i den der. Ellers kom det seg absolutt etter at Rimi-kassen flyttet ut av interiøret. Ja, får se seinere ikveld;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Har fått gjort noe mer på bilen i går kveld. Det som er gjort er: -Gjort bilen enda kortere, men breiere -smått i motorrom -ny front -Noe nytt interiør -nytt bagasjerom -breiere dekk. Her kommer det noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 KULT Jeg har faktisk aldri sett en så stor lego-bil før Den ble mer lik en E30 etter du forandra litt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 utrolig stilig.hadde aldri hat tolmodighet til å bygge noe slikt eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 håper vi ser denne på Treff:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Galemathias.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 ganske bra må jeg si til å være i Lego .. eneste jeg ser er dempertoppene i motor-rommet står litt vel langt fremme, men skal jo gått gjøres å få dem på rett plass da.. syns du bør bygge ut den delen foran som blinklysene sitter i (selve fangeren) den ser lixm så flat ut i "tryne" =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joacim Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Kult! Bra hobby! viktig med sunne intresset, og jeg vil si BMW er et bra valg hehe.. Keep it up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 ganske bra må jeg si til å være i Lego ..eneste jeg ser er dempertoppene i motor-rommet står litt vel langt fremme, men skal jo gått gjøres å få dem på rett plass da.. syns du bør bygge ut den delen foran som blinklysene sitter i (selve fangeren) den ser lixm så flat ut i "tryne" =) Takk Takk, alle sammen. Ja, enten så blir toppen for langt forran eller så blir den for langt bak, syntes at det blir bedre med for bak og det passet bedre med slik bilen var fra før av. Det med blinklysene. Mener du at jeg burde bygge den delen litt mer utover? Er enig at det blir veldig flatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 ja... vist du googler noen bilder av e30, så ser du at den delen(fangeren) som blinklysene sitter i sitter utpå karosseriet om du forstår.. m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 utuli arti å tøft prosjekt! stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Tøft å se prosjekter som blir tatt fram igjen og jobbet videre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 fett! Stå på videre mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Stili, veldig Kreativt av en 14 åring Fikk lyst å begynne å bygge med Lego igjen ja, får spørre guttungen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå