Gå til innhold

Extrem E30 M3 til salgs


mossel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syntes det er merkelig at så mange klager på prisen, jeg er også enig i at den er høy men klart vidar har brukt mer penger en dette på bilen og pluss alle arbeidstimene i garasjen.

Det er også tydelig at flere av dere som kommenterer ikke har sett bilen i aksjon, for den er skamrå :twisted:

Om bilen er værdt godt over en halv million er en helt annen sak, men for en som virkelig vet hvor mye jobb som ligger bak dette så er det nok en mer logisk sum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme åssen deler det er. Prisen er helt bak mål spør du meg... "Gammel haug" av en bil, med litt futt under paseret og noen performance deler, betyr ikke nødvendigvis strøken e46 m3 pris...

Vil tippe han gjør lurt i å selge den der del for del. Gutta som er såpass interessert at de vurderer prosjektbil i den prisklassen kjøper vel neppe noe som er ferdig sammenskrudd og klar til bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2eg27nhv]Samme åssen deler det er. Prisen er helt bak mål spør du meg... "Gammel haug" av en bil, med litt futt under paseret og noen performance deler, betyr ikke nødvendigvis strøken e46 m3 pris...

Vil tippe han gjør lurt i å selge den der del for del. Gutta som er såpass interessert at de vurderer prosjektbil i den prisklassen kjøper vel neppe noe som er ferdig sammenskrudd og klar til bruk?

hehe, la oss oppsummere:

1) "Gammel haug" - Hvem del på denne bilen er ikke demontert og shinet/lakket/pusset opp, eller oppgradert på noen måte? Hvordan er det mulig å kalle denne en gammel haug? Selv om karosseriet er over 20år er jo bilen helt som ny.

2) Litt futt under panseret? Det er mer futt i denne en de fleste E46M3 verden over, er jo over dobbelt så mye hk som org. E46M3 (siden du begynnte å sammenligne med det).

3) Noen performance deler? Ja, jeg gidder ikke forklare engang :-)

Ikke at jeg skal støtte Jødahl på den prisen, men det er veldig dumt komme å kritisere prisen sålenge man tydeligvis ikke setter seg inn i hva som er gjort med bilen.

Det er klart hvis du er helt orginal polizei er dette største dritt bilen du kan ha, men godt ikke alle er sånn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om noen kjøper denne så ta ut motor og monter Gjørdstødsel om han ikke har gjort det nå.han har rasa flere blokker pga at han har kjørt uten.

dette må være en av norges peneste og strøkne m3:-)

er bil til ca 450000 ikke mer

Hei. Noen som kan fortelle meg hva Gjørdstødsel er? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dett er den ultimate drømmebilen.. hadde jeg hatt mulghet.. hadde jeg kjøpt denne på dagen.. jeg kan si med ganske sikkerhet at den er værdt prisen.. og at det har kosta skjorta å bygge denne bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vidar er voksen og en veteran i Gatebilmiljøet.

Titt på prosjekttråden hans på Gatebilforumet. Karosseriet er grundig gått igjennom og lakka i hver eneste hulrom, ettersom jeg skjønte.

"Gammel haug"? ... .Kommentar overflødig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, da skjønner jeg :)

Er en på bilforumet som kallte seg Jødahl for noen år tilbake\nå. å klarte ikke helt å skjønne hvordan han skulle klare å få til ett bygg som det her :P

Sitat: "forrige eier sa det var 218hk, eller han trodde da! men da er det ikke noe M30 motor, hvis det er en rekkesekser.. For dette er en 4'er. Bilen er EU godkjent 2 ganger i år.. eneste jeg vet!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om noen kjøper denne så ta ut motor og monter Gjørdstødsel om han ikke har gjort det nå.han har rasa flere blokker pga at han har kjørt uten.

dette må være en av norges peneste og strøkne m3:-)

er bil til ca 450000 ikke mer

Hei. Noen som kan fortelle meg hva Gjørdstødsel er? :)

det er en ramme som sitter oppå lager bukkene og rundt bunnpanna

denne er der for at blokka ikke skal vri seg og sprekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er sikkert en konge bil det her,men uansett er prisen usetvanlig høg.ser på den e-36 m3 fra sverige som var til salgs,den ble sogt for godt under 300 000 kr og var like mye et seriøst bygg som denne e-30 m3en.og sko eg først kjøpt e-3o m3 til en pris opp mot 350-400 000 kr hadde eg nå vertfall ikkje kjøpt denne,greit tøff bil,men har jo søren ikkje jort en ting sjøl,kjedlig og gå å skryte av noe andre har jort for deg liksom....

en an ting er at eg ville mye helelr brugt pengene på en evo,er et samlerobjekt det.denne bilen er kun får spesielt inntreserte,og har ingenting på en vanlig veg å gjere.

ønsker han lyke til med salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Oi her var mange som satt på mye info om bilen min som jeg ikke visste selv,men skal prøve å rydde opp litt.

Gammel haug!nja gammel men kansjke ikke en haug :lol::lol:

"sponset bilen av Gatebil" Nei,ikke meg bekjent.

"Gjørdstødsel" :lol::lol: morsomt navn!

Når det gjelder motor så må jeg nok rede ut litt her.Den første blokka jeg brukte ifjor var borret opp fra 93,4 mm til 94 mm.Den sprakk på sylinder 1 pga Toppakningen røk og slapp inn vann i sylinderen.Da ble det litt mye sylindertrykk.

De andre blokkene somm kimmit mener jeg har ødelagt kjenner ikke jeg til,men det gjør sikkert han :lol:

Bygde ny bunndel i vinter med 93,4 borr.Har nå i sommer frest inn pyramideringer for å slippe toppakningsproblemer.

På gatebil i juli hadde jeg problemer med at dynamo/vannpumpereima spratt av på høyt turtall,trodde da ut at foringene på dynamo/servo var for myke,så det ble dreid nye i annet matriale.

På septembertreffet fortsatte problemene med reimene.Da fikk jeg montert to ekstra løpehjul og problemet var løst.

For å sjekke om pyramideringne holdt tett ladet jeg 2,4bar på fredagen.Ringene holdt tett de,men jeg strakk en bærebolt på veiva.Det blir nå montert ARP studs på veivlagrene og frest ut en stålramme for å stive opp blokka(ja en sånn ramme som Kimmit hadde så morsomt navn på)

Når det gjelder registrering så har jeg tollkort og alt av papirer til bilen liggende.

Alternativ 1:Betal 45824kr i avgift hvis du vil ta av turboen og vise den med original effekt.

2:godkjenne den med turbo (det fikser SS-Performance)og regge den med for eks 280hk og betale ca 70-80000 i avgift.

Jeg har valgt å ikke bruke den så mye på vegen.

Når det gjelder prisen så tror jeg nok at de som seriøst vurderer å kjøpe en sånn bil,vet nok også hva det koster å bygge en sånn.

Hvis det skulle være noe spørsmål om bilen for de som er seriøse,så kan de i verste fall kontakte meg på mail,hvis de ikke får svar av de på forumet her da :lol::lol::lol:

Vidar

Bilde015.jpg

Bilde016.jpg

Bilde015-1.jpg

bilde166.jpg

bilde167.jpg

bilde162.jpg

bilde170.jpg

bilde176.jpg

CIMG2108.jpg

CIMG2387.jpg

CIMG2348.jpg

CIMG2358.jpg

Bilder12-82007346.jpg

Bilder12-82007348.jpg

Bilder12-82007379.jpg

RB0J2753.jpg

08_1189429188.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...