Gå til innhold

her kan du skryte hva du har kjørt eller sittet på med.


MatsBuer
 Share

Anbefalte innlegg

99xuuznl54stc98sa4cc.jpg

Okei! Hva i svarte er det der fornoe av en Phantom? :shock: Vet at det finnes en sånn i Norge men den var svart da jeg så den på utsiden av Autostrada, men at det finnes flere hadde jeg ikke trodd! Finnes mye hårete biler i detta landet som Bentleyer, Ferarrier, super Mercer, Aston Martin og Lamborghini men nyere Rollser er det av merkelige grunner ikke mange av! :? (menmen! Norge er jo også det landet i verden hvor de selger flere Porsche Cayenne enn Ford KA! Rart land :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange av denne her. men polerte denne ford 48. fikk da prøve denne en tur. luftfjering og v8. fikk sjokk over hvor bra den var og kjøre

ilezzyc45r1w0o48ebhr.jpg

Ufattelig fet bil det der,vel å merke etter modifikasjonene. ;)

Når man ser på den bilen er det ikke vanskelig å se hvor Volvo fant designet til PV'en fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel kjørt litt av hvert gjennom siste 8 årene, men kan ta med de grommeste :D

Andre merker:

Audi R8 V8 og V10,

Ferrari , Scuderia,

Lambo Murcielago, Gallardo,

Koenigsegg CCR, CCXR og CCXR edition :lol:

Pagani Zonda S :lol:

Porsche 997 TurboR Ruf, 996 GT3 RS, 997 GT3 RS, 997 GT2

fyfen (!)

Gratulerer med overlegen "seier". hehe.. Tviler på at noen slår dette. :D :D heldiggris! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest gøyale bilen jeg noen gang har sitti bak spakene på er vel MB G-55 AMG W463.. 500 Nazigamp i tysk stålcontainer er ingen spøk.

Ellers er det nest morsomste gamle formula bilen til en familiebekjent, som desverre aldri fikk kjøre noe løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mange av denne her. men polerte denne ford 48. fikk da prøve denne en tur. luftfjering og v8. fikk sjokk over hvor bra den var og kjøre

ilezzyc45r1w0o48ebhr.jpg

Ufattelig fet bil det der,vel å merke etter modifikasjonene. ;)

Når man ser på den bilen er det ikke vanskelig å se hvor Volvo fant designet til PV'en fra...

ja eneste ulempen med denne er at man ser veldig dårlig ut vinduene, heller ikke noe bil får de lange haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må få lov å skryte over en Mini Cooper S eg prøvde i går. Med 'kun' 175hk, men dæven steike så morsomt ! :D 1100kg tung bil, og syke kjøreegenskaper og bra akselerasjon ... Noe av det artigste eg har kjørt :) Gocart følelse! Og deilig lyd fra kompressoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt så mye gromt men min egen Honda S2000 som jeg hadde vel det "grommeste" jeg har kjørt, ellers har jeg sittet på med en s14 med over 400 gamp og dodge ram srt10.

Mc så tok jeg lappen i fjor så kjørte Honda Hornet 600 til en kompis og gsx-r 600 full effekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99xuuznl54stc98sa4cc.jpg

Okei! Hva i svarte er det der fornoe av en Phantom? :shock: Vet at det finnes en sånn i Norge men den var svart da jeg så den på utsiden av Autostrada, men at det finnes flere hadde jeg ikke trodd! Finnes mye hårete biler i detta landet som Bentleyer, Ferarrier, super Mercer, Aston Martin og Lamborghini men nyere Rollser er det av merkelige grunner ikke mange av! :? (menmen! Norge er jo også det landet i verden hvor de selger flere Porsche Cayenne enn Ford KA! Rart land :roll: )

Den Phontomen er 1 av 3 i Norge. Orginalt lakket sølv met, men er foliert i militær hvitkamo. På sommeren er den utstyrt med 24" felger :D

Den ble faktisk kjørt av The Stig (ja den ekte) på snøbanen til oppaker gård idag. Han sladdet også Ferrari 458 og Porsche panamera. Kjørte da også ut med samtlige( Ingen skader) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel kjørt litt av hvert gjennom siste 8 årene, men kan ta med de grommeste :D

Andre merker:

Audi R8 V8 og V10,

Ferrari , Scuderia,

Lambo Murcielago, Gallardo,

Koenigsegg CCR, CCXR og CCXR edition :lol:

Pagani Zonda S :lol:

Porsche 997 TurboR Ruf, 996 GT3 RS, 997 GT3 RS, 997 GT2

fyfen (!)

Gratulerer med overlegen "seier". hehe.. Tviler på at noen slår dette. :D :D heldiggris! :D

Hehe... Har vært mange bra erfaringer her ja.. Grunnen til at jeg har kjørt så mye rått er at jeg jobber i Autostrada Sport :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...