compact Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 i kombinasjon med den rette sjåfør, er dette den råeste bilen jeg har vært passasjer i langt i fra den sprekeste,men den råeste. BTW sjåføren er en bekjennt her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Jeg har kjørt (i 1987) en Porsche 959 på Autobahn mellom Baden-Baden og avkjørselen til Appenweier i den tyske delstaten Baden-Württemberg... 450 HK, 0-100 Km/t på 3,7 sekunder og en topphastighet på 315 Km/t gir en hvis respekt for tingene. Den mest harmoniske bilen jeg har kjørt er imidlertid Porsche 944... en fantastisk fin kjøremaskin... Porsche 959 Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Grom den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Kjører mye gromt i forhold til jobben på verksted. Sjefen sin fabrikksnye X5 3D, Lexus Rd400, nye MB, og gamle mustanger av alle ting, som var vanskelig å få på bukken da de bare spøla... Blitt mye biler oppgjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 93' BMW 850 CSI i Tromsø for mange år siden. En kar fra Sykkulven som var på ferie oppe i nord. Ellers må jeg slenge meg på vår kjære moderator som sier at Porsche 944 er nydelig å kjøre. Ellers var det en opplevelse å sitte på med en 69' Corvette med kompressor. Nesten 700 hk i en såpass lett bil var helt vilt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 først å fremst så må jeg få skryte litt av TOREBMW sin som jeg har fått sittet på med ett par ganger, og samboeren min faktisk har fått KJØRT!! .. missunnelig på den ja! benka den vell til 618hk Så har jeg sittet på med en E92 M3 har kjørt en del 530d og 535d og diverse flotte 3-serier på jobben, og enda fler blir det på andre jobben min fikk jeg bla kjøre disse bilene.. (her står den hjemme i gården) +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 har egentlig ikke så mye å skryte av i forhold til mange andre her. BMW 850 og E34 M5 er vel det sprekeste. og en liten tur i en 540.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 BMW X6(romskip), Audi RS4 2007mod Trimmet, noe over 500hk, Volvo V70R AWD 400+hk...bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazynor Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 kjørte en Dodge Magnum da jeg var i statene...5.7L HEMI morsom stasjonsvogn for å si det slik... kan vel egentlig føre på at jeg har vært sittet i skytterplassen på en M1A1 Abrams stridsvogn mens den kjørte...teller vel ikke helt men føler for å skryte om det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Nissan Skyline R33, toyota celica gt4, Audi S3 med 350hk, Mazda 323 GTR 380hk, men har desverre ikke fått testa noen råe Bimmere enda Prøvde en trimma Yamaha R1 i sommer rett etter jeg tok lappen, og fy å det gikk aldri vært borti makan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Skal skryte på meg at jeg har kjørt BMW jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Os-Racing Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Porsche 911 turbo 1986 mod Camaro Z28 Diverse cosworth'er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Har bygd en vinge-Cosworth med RS500 motor en gang, den bremset 383hk på hjul, det er verste bilen jeg har kjørt selv. Og for to uker siden satt jeg på med min kompis sin nybygde Audi S2, ikke bremset ennå, men han anslo opp mot 500hk i motor. Det flyttet seg Ellers er det verste kjøretøyet jeg noengang har kjørt min gamle `01 Suzuki GSX-R 1000, bremset til 158,9hk på bakhjulet. Den viste 299 på meteret og enda gikk det fortere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinis Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Det råeste jeg har kjørt var nok en Porsche 911, 1978 modell med 3 liter. Bilen var riktignok bygd om fra targa til cabriolet og med turbobredding, så ikke helt original, men en utrolig go-cart følelse! Sprek som fy, og ufattelig stivt understell. Noe litt spesielt var at det ikke var synkronisert førstegir på den, så man måtte stå helt stille for å få den i første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 130 km/t i nedoverbakke i en Lada 1300 i Murmansk Fartsfølelsen var ekstrem, det fantes ikke setebelter i bilen og setebenken bak var en gammel fjær-sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå