///MPower Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Ser veldig bra ut den bilen. Grusomme baklykter, men resten var jo spot on. har hørt av en bekjent som hadde denne før og han sa den var dårlig under (rust i kanaler) og mye plukk. ser den har fått nytt lag med lakk også så "ser" vel bedre ut.
Springsteen Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Det var ikke slikt jeg mente det Skjønner jo at folk som driver med drifting ikke vil bra enorme summer på dekk når de bare skal bare spinnes vekk Ser bare desverre ikke helt "vitsen" med donuts Skikkelig drifting er derimot veldig imponerende og har veldig stor underholdningsverdi og jeg ble selv veldig fascinert av dette forrige helg på Eikås. Er på ingen måte en av dem som mener at sporkjøring er det eneste som er sport Mye interessant å se på er det heller ikke Innlegget mitt var egentlig mye ment som et lite svar på Ond racings "Er vel ikke dekka som holder bilen på veien?? er vel piloten det eller"-innlegg, som i mine øyne var litt "flåsete".
Thomaz Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Morro med litt spinnvill sladding da Jeg pleier å sette på no gammalt ræl som skal kastes.. Har forresten 8 par med bakdekk som skal sladdes opp til våren
Springsteen Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Vel, jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper "dyre" biler med mye kraft, for så å kjøpe billigst mulige dekk Fordi det finns knapt noe som er kjedeligere enn å kjøre spor, kunne jo likså godt ha kjørt FWD da, eller drevet med origami.... Virker som om det handler mye om kjørehansker og rundetider på dette forumet. Jeg faller vel litt utenfor..... Ingen skal falle utenfor her Det er deg jeg har bilde av her regner jeg med?
Gunnar Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Se der ja. Den har byttet eier maange ganger i det siste, men ser jo unektelig bra ut. Jeg liker heller ikke baklyktene (hadde vanlige røde/hvite på den), men det er ikke noen big deal. Passer jo godt med Volvo-lykter når man burner sammen med Volvo-folk. Hva koster et par dekk i dag da i 17"??? uhh skremmende 1400kr eller noe sånt for et par! Tror nok jeg setter kronene mine på at det der er minst 18". Fordi det finns knapt noe som er kjedeligere enn å kjøre spor, kunne jo likså godt ha kjørt FWD da, eller drevet med origami.... Virker som om det handler mye om kjørehansker og rundetider på dette forumet. Jeg faller vel litt utenfor..... Å slå alle under en kam for noe en eller noen få personer sier på et forum med over 12.000 registrerte brukere blir for enkelt. De fleste av de mest profilerte BMW-drifterne i landet har vært eller er innom her, og høster som regel stor applaus. Du kan jo f.eks. følge Lindgren sin "skrensetralletråd" på 80 sider: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=69117
Helleberg Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Vel, jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper "dyre" biler med mye kraft, for så å kjøpe billigst mulige dekk Fordi det finns knapt noe som er kjedeligere enn å kjøre spor, kunne jo likså godt ha kjørt FWD da, eller drevet med origami.... Virker som om det handler mye om kjørehansker og rundetider på dette forumet. Jeg faller vel litt utenfor..... Ingen skal falle utenfor her Det er deg jeg har bilde av her regner jeg med? Dette så ut som Eikås, ny eier som kjører her. Solgte den etter september treffet (GB) Fordi det finns knapt noe som er kjedeligere enn å kjøre spor, kunne jo likså godt ha kjørt FWD da, eller drevet med origami.... Virker som om det handler mye om kjørehansker og rundetider på dette forumet. Jeg faller vel litt utenfor..... Å slå alle under en kam for noe en eller noen få personer sier på et forum med over 12.000 registrerte brukere blir for enkelt. De fleste av de mest profilerte BMW-drifterne i landet har vært eller er innom her, og høster som regel stor applaus. Du kan jo f.eks. følge Lindgren sin "skrensetralletråd" på 80 sider: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=69117 Neida, flåsete sagt av meg. Men ofte sett komentarer lik den jeg siterte her inne, kverulanten i meg våkner da Men folk er forskjellig. Sorry for OT
øystein andre Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 klart dette er GØY men en m5 bør greie mye bedre enn det der, trenger jo ikke mer enn en 520 med diff brems for å spinne litt piruetter ;)
Grasatfahrer Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 skjønner poenget med at en kjøper "billige" dekk når man skal spinne de bort uansett . utover det så skjønner jeg ikke hva folk tenker med når de handler dekk. Dekkene er de eneste 4 punktene som har kontakt med asfalten, og det dummeste jeg ser er biler der det tydligvis er brukt en del penger både på understell og motor for så å sko de med kjipeste regummierte gumien fra kina .. Skikkelige dekk koster noen få tusenlapper mere = 2 tanker mindre med bensin i året , 30 halvlitere eller selg ene forsterkern ( og spar vekt = vinn vinn )
hagenisse Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Jeg forstår driftere, selv om jeg har null interessere av det selv. Det krever masse trening og er utrolig imponerende når folk får det til. Derimot og bare spinne rundt kan hvem som helst med litt effekt og en diffbrems få til - og ikke ser det spesielt kult ut heller... hva er greia..?
Fliid Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Jeg forstår driftere, selv om jeg har null interessere av det selv. Det krever masse trening og er utrolig imponerende når folk får det til.Derimot og bare spinne rundt kan hvem som helst med litt effekt og en diffbrems få til - og ikke ser det spesielt kult ut heller... hva er greia..? +1
///MoePower Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Jeg forstår driftere, selv om jeg har null interessere av det selv. Det krever masse trening og er utrolig imponerende når folk får det til.Derimot og bare spinne rundt kan hvem som helst med litt effekt og en diffbrems få til - og ikke ser det spesielt kult ut heller... hva er greia..? +1 +2
Fredrik Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Jeg forstår driftere, selv om jeg har null interessere av det selv. Det krever masse trening og er utrolig imponerende når folk får det til.Derimot og bare spinne rundt kan hvem som helst med litt effekt og en diffbrems få til - og ikke ser det spesielt kult ut heller... hva er greia..? Helt enig... more show than go....
Werther Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Piruetter er morsomt det, dog i begrenset tid. Holder med en 5-6 rundinger for min del. Etter en lang dag er det hyggelig å varve S38en i noen røykfylte sirkler på den lokale busslomma før man putrer hjem. God medisin for hode og sjel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå