2fast4u Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Jeg hater badlook. Ødelegger like mye som øyelokk.. Kjipt man ikke kan nappe av badlook senere da.. Ellers så ser det ut som om felgene er i krom? Hadde vært 100 ganger bedre i sølv med krom/polert kant.. Liker skjermbuene da Ingen tvil om att vi har forskjellig smak hvertfall.. har du biler da???hehe... denne var rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Jeg hater badlook. Ødelegger like mye som øyelokk.. Kjipt man ikke kan nappe av badlook senere da.. Ellers så ser det ut som om felgene er i krom? Hadde vært 100 ganger bedre i sølv med krom/polert kant.. Liker skjermbuene da Ingen tvil om att vi har forskjellig smak hvertfall.. har du biler da???hehe... denne var rå Forrige bil jeg hadde som det kan være værdt å snakke om var cabben.. Men nå siste året har det blitt hus og unge, så har ikke råd til bil for tiden. Men blir vel ett comeback før eller siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Noen flere bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Det var noe annet ja! Ser mye bedre ut med litt bedre bilder! Kan jo nesten ta en høneblund inni felgbanen der En ordentlig bad looking 5'er Er bare og gratulere eier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Er nokså sikker på at det er denne eg har observert i bygda, to ganger i løpet av uka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 likte den godt jeg, må bare gratulere automote med nokk et fett bygg. Synst det står respekt av bilene de bygger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Syntes den var sinnsykt stilig jeg... Likte den godt.. Gratulerer med nok et fint bygg.. Dere kan dette, ingen tvil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 lekker bil! selv vil jeg nok ha hatt andre felger. hvilken farge er det på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 gratulere med fin bil! personlig er jeg ikke glad i bad lokk på e39, front leppe passet ikke perfekt i mine øyner. men smak og behag! men seff det er alltid kult å prøve nye ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 M fanger bak og bort med riller, så hadde det blitt bra . Hvilken ET er det på felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Likte ikke leppa foran...hva slags motor sitter i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Likte ikke leppa foran...hva slags motor sitter i denne? 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 I god automote-tradisjon aller minste motoralternativ.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 I god automote-tradisjon aller minste motoralternativ.... Det er vel heller kunden som står for den biten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Joda, men det fjerner ikke poenget mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå