PenguiN- Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 oi, dette så ikke dumt ut i det hele tatt! kansje bytte til sorte og hvite bmw merker forann og bak og sort grill i stedet for chrome? fin fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 oi, dette så ikke dumt ut i det hele tatt! kansje bytte til sorte og hvite bmw merker forann og bak og sort grill i stedet for chrome? fin fin bil! Det og bytte til sorte og hvite bmw merker sto jeg faktisk og tenkte på rett etter jeg var ferdig i går Sort grill har jeg ikke tenkt på men det var kanskje ikke en dum ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Slett ikke så ille! Støtter sort grill, men BMW-propellen skal være blå og hvit! (skikkelig org.politi akkurat der ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 virket litt mørkt ut med lysa av, men med ringene på så ble det bedre =) hvordan er det å kjøre med i mørket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 9, 2008 Forfatter Share Skrevet November 9, 2008 Har nettopp vært ute en tur, og må dessverre si at lyset er mer redusert enn jeg trodde det skulle bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Må lide for skjønnheten vet du Var kanskje litt mye kontrast med lysa av, men ble utrolig bra med ringer/xenon på! Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 leveres de ikke forskjellige møkhetsgrader da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Jo tror de leveres i lysere også.. Ble kaskje litt mye kontrast ja, men lurer på om jeg skal ta de av eller kjøre på med mer mørkt og håpe det blir bedre ? Sort grill, sort rondell, sorte felger og sote rutene.. Da tror jeg ikke det blir så mye kontrast, men er ikke sikkert det blir så veldig pent heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 tror det kunne blitt skamtøft eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Nå har jeg vært ute en kjøretur i kveld og det er faktisk ikke så verst lys likevel tror jeg. Forrige dagen regnet det noe sinnsykt og det bidro nok til dårlig sikt. Nå i kveld var det mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 Denne så riktig så fin ut, Gratulerer Ett nytt sett med gulv matter inni bilen, ikke skift til diode-baklykter samt som du sier noen fine felger så har du en staslig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Takker.. Har nettopp tatt vekk igjen sotingen på frontlyktene. Syns etter hvert det ble litt for mye kontraster som sagt over her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet Desember 13, 2008 Share Skrevet Desember 13, 2008 pen bil! Ble lysene noe sveket med sot-filmen eller? Hvem har du kjøpt dem fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2008 Hei ost Lysene ble dessverre sveket med filmen ja. Gikk greit å kjøre med så lenge det var opplett... Men hvis det regnet var det dårlig sikt. Jeg tok de av fordi jeg syns det ble så mørkt i forhold til fargen på bilen. Hadde den vært svart hadde jeg nok beholt de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå