code13 Skrevet April 25, 2009 Share Skrevet April 25, 2009 Oki, gøy å bytte ut biler hvis det ikke koster så altfor mye. Var på bilmesse i ålesund idag, har lenge siklet på RX8, men etter å ha sett den idag - var den ikke lengre noe sprek i mine øyner, noe rart har skjedd. Så neste bil blir ikke Rx8 likevel, men kanskje Honda S2000 Så den IRL idag, dæven så fin bil. Heldigvis sier min fornuft ifra, hva skal man med 300+ hester? Hvem skal man kjøre i fra? Alle Golf'ene og Yarisene? Kunne ha tenkt meg hissig bil til banebruk, men på veien er det likeså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Da var denne bilen solgt til en hyggelig kar fra Kristiansand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Gratulerer med salg! Håper vi får se den på treff her på sørlandet Hva bllir det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mai 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2009 Gratulerer med salg! Håper vi får se den på treff her på sørlandet Hva bllir det nå? Har ingen konkrete planer om hvilken bil det blir, men har lyst å bygge ny garasje nå som jeg har fått inn litt kapital Så kanskje en e36 eller bra e30 til lav pris Foreløpig får vi prøve og klare oss med e34'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå