///Mysild Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Faen da... Gidd å heng ut ny bilen min på denne måten!! Nå er jeg så jævla lei dette forumet, alltid skal biler som skiller seg litt ut fra massen henges ut her..Jeg var griseheldig og fikk den for 280000kr, var visst MANGE som hadde vært interessert. Jeg sa at jeg tok den for 280k hvis han sotet baklyktene litt, så det skal gjøres før salg. Proffsotes altså, ikke noe sånn garasjemekk.. Tror dere ikke den blir litt mer clean med mørke baklykter da? Ler så jeg hyler her nå hahahahaahahahahaahahaahahahaahahah
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Eheheh.. Er så enig i alt dere skriver.. Opeln er vel ikke verdt det. det skjønner jo alle. Og at jeg aldri fåt igjen så mye er vel jeg smertelig klar over. Ikke det at jeg har tenkt å selge den men.. ///Mysild: Du tar ikke med i beregningene dine det automote tar for jobben... Om jeg skulle bedt automote gjøre NØYAKTIG samme jobben som jeg har gjort hadde det kosta betraktelig MYE mer enn 160 000 kroner, selv med de rabattene og inkjøpsprisene samt fratrekk av momsen de har. Kan ikke tenke meg de gutta jobber for under 150 kroner timen, og med skatt arbeidsgiveravgift og feriepenger så koster de gutta 300 kr timen for firmaet.. Enkelt å skjønne da at de rabattene og tilbakbetalingen av momsen går opp i spinninga? joa, men skrev eksempel... hadde nok kosta mye mer, men de gjør samme jobben over en kortere tid vil jeg tippe... anders` var vel 5 måneder... men jeg vet jo ikke alle beløp, så tok bare et grovt eksempel ja, moms er noe tull!
BreitBau Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Si det slik, at for hver 10 000 anders betaler, må han ha tjent 15000.. Da tar staten 5000.. Og for hver 10000 kr automote tjener, tar staten 60% i skatt og moms, og da tar de nye 6000... For de 4000 som automote gutta får i lønn så kjøper de som den festglade gjengen de er, alkohol og bensin og seff snus for de er jo trøndere, og da reiser staten med 3000 til.. Så av de 15000 anders har betalt, tar staten 14 000... Og det i TILLEGG til veiavgift, bensinavgift, miljøavgift, toll og moms på bilen ved ankomst Norge.. Satt på spissen med for ett HERLIG land vi lever i!
BreitBau Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Og der spora jeg hele debatten HELT av! Hurra for meg! Forøvrig så mener jeg at den opeln var fæl, men at eiern sikkert har lagt mye arbeid i den og det står det respekt av..!
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Og der spora jeg hele debatten HELT av! Hurra for meg!Forøvrig så mener jeg at den opeln var fæl, men at eiern sikkert har lagt mye arbeid i den og det står det respekt av..!
Marius2002 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Og der spora jeg hele debatten HELT av! Hurra for meg!Forøvrig så mener jeg at den opeln var fæl, men at eiern sikkert har lagt mye arbeid i den og det står det respekt av..! Hahaha, enkelte tråder har en tendens til å spore av skrOpeln var fæl ja.. Synd å legge i så mye tid og penger på noe som er så fælt. Men heldigvis har vi alle forskjellige meninger
BreitBau Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Sikkert flere som syns Bmwen min er RÆVSTYGG også.. Og ikke skjønner hvorfor i all VERDEN noen gidder å koste på den så mye.. Glad jeg siter på detta forumet hvertfall.. De fleste som syns bilen min er stygg har respekt nok til å holde kjeft..
Marius2002 Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Man får vel ikke så mye igjen for "styling" man setter på bilen, det viktigste er at den er i bra stand. Om jeg setter på M-tech front på min bil og hellakkerer bilen vil jeg ikke få igjen disse kostnadene når jeg skal selge bilen. Kan ikke få igjen for arbeidstimene heller, mener da jeg. Så du vil ikke si det er betydelig forskjell på en m-tech frontfanger og ett så komplekst bygg ig karosseriforandring som dette er? Klart det er forskjell, men om jeg bredder min da f.eks. og setter på full m-tech og lakkerer den i en sykt rå farge, så vil ikke jeg ha kommet til å krevd mer for bilen når jeg skal selge den. Herlighet, jeg tar meg da ikke nær av det.. som jeg sier så VET jeg jo at den ikke er verdt det.. En bil er ikke verdt mer enn den største idioten på kjøpers marked betaler.. Ja, bra vi kom til enighet EDIT: som du nevnte i innlegget over så er bilen din langt ifra stygg En av de penere E36ene
Oddey Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 synes nok den calibraen der er langt ifra noe stilig, går rundt i vinger traktene, å tro han får så mye for den er jo som å tro på å vinne i lotto med en enkel kuppong.
BreitBau Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Det er ett spørsmål om tid.. Det også ville skjedd engang
MariusW Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Sikkert flere som syns Bmwen min er RÆVSTYGG også.. Og ikke skjønner hvorfor i all VERDEN noen gidder å koste på den så mye..Glad jeg siter på detta forumet hvertfall.. De fleste som syns bilen min er stygg har respekt nok til å holde kjeft.. Stygg bil du har!
Der Barockengel Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Tror nok stemninga mellom mobbinga til meg, mysild, vetu03 og anders87 høres mer alvorlig ut enn det er.. vi kjenner hverandre og tåler å tulle Det var godt du sa - jeg begynte å synes at Mysild var så stygg mot deg at han kanskje snart hadde godt av at noen stylet bilen hans med en tre-fire hamburgere. Ikke alltid like enkelt å vite hva som er sagt (dvs. skrevet) i fullt alvor. Og der spora jeg hele debatten HELT av! Hurra for meg! Det er helt greit det - men hvorfor driver noen å snakker om en Opel innemellom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå