///MPower Skrevet April 24, 2009 Share Skrevet April 24, 2009 kor fikk du tak i det klistermerket på luftfilterboksen? Ebay Har ett til, kan sikkert få det om du har lyst på... har jo egentlig ingenting å gjøre på min bil det merket oh yes me want skal du på treff på søndag? ka skal du ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 24, 2009 Forfatter Share Skrevet April 24, 2009 oh yes me want skal du på treff på søndag? ka skal du ha for det? Skal på treff på søndag ja Du kan sikkert bare få det gratis liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Da var litt flere deler ankommet, venter nå bare på montering. EBC Turbo Groove skiver + Redstuff Ceramic klosser (foran og bak) EBC BF 307+ "Racing Brake Fluid" Ved siden av dette er det også annet nødvendig dill dall som slitasjevarslere osv.. Får vi se når jeg får tid til å få dette på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2009 Ikke så mye nytt, holder på med å få montert nye bremsedeler. Ellers har jeg tatt livet av kardang, så om noen ønsker å selge meg delen, i ok stand til en fornuftig sum, send PM! Hvis ikke må jeg snart kjøpe helt ny.. *litt* lei av å kjøre japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Liten update: Da er ny kardang bestillt hos lokal BMW forhandler. Monteres på så fort jeg får den. Svarte nyrer er og kjøpt inn, for å se hvordan det blir. Bilder kommer om 1-2 uker. Så får vi se om den blir klar til neste bmw treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Har fått HD-kamera nylig, så blir noen videoer senere i sommer.. her er for øvrig en video satt sammen av mobil-videoer, og klippet litt.. sorry for at det bare er musikk og null sekser-sang. Blir fikset til neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 På vei ut til Lysefjorden og Fanafjellet.. Gøye veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 har ikke noen e39 deler til overs etter hvert da? btw frode har sett gamle bilen din mangen ganger i det siste:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 har ikke noen e39 deler til overs etter hvert da? Skal vi se... hehe.. en radiator med sprekk i, gamle bremseskiver som er tilnærmet utbrukt, rester etter det som sikkert var noen fine nye bremseklosser en gang, to gamle dårlige original høytaler elementer for hattehylle, samt en fin samling av herpa deler nede hos dere på jæger etter uheldig møte med betong i vinter. Ødelagt kardang går i retur til jæger når ny kommer på. Ja og snart et ekstra brukt par med bmw-nyrer, type original. Er vel det jeg kommer på i farten Bud??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 På vei ut til Lysefjorden og Fanafjellet.. Gøye veier Hehe japp.. hadde vært skikkelig gøy i noe litt mer sportslig og lekent, som en 3-serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 hehe det var ikke mye og skryte av jeg har jo mer deler en det og jeg har hatt e39 i en uke:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Er facelift nyrer de brukte da... uuuuuu hehe... *brife* Skjer med at du har fått deg E39 nå da? send pm med type og årgang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juni 22, 2009 Share Skrevet Juni 22, 2009 hehe wow ja må jo brife litt men jeg har jo fin tilgang på deler da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snusfenrik Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 Klippet til noen flere mobilvideoer, der 530'en er med, samt noen andre bmw og en merce.. Bare for å drepe kjedsomheten mens jeg venter på ny kardang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Herjer du så mye med en 2002 modell 530i at du tar livet av en diff? Imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå