Superbeetle Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Nei, greit med ordentlige lister.. Har ikke sett noe annonse her ang slike lister.. Jeg har truffet han noen ganger, kjøpte acs bakrutesenker og en list til bakluken av han Ser ikke at du har tatt så mye av de delene i bruk... bakrutesenkeren røk jo av i fart og så vidt jeg ser så har du en vinge bakpå der.. hehe...den er lakkert og limt på igjen nå.. Min bror har listen på sin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 nå er jeg på dealingen når det gjelder styling til bilen. når jeg sier dealing så er det total pakke med m front, sideskjørt, bakfanger, sidelister, speil, justerbart senkesett 20-65mm og effektanlegg... alt i ett løsning tror jeg kan fungere... fått noen pristilbud, så er ikke langt fra jeg drar en handel i land. shortshift og annet småknask kommer kanskje med... Vurderer splitters til frontfangeren i og med at jeg har hekkvinge... Noe jeg har glemt nå? (utenom felger da, men dette gidder jeg ikke tenke på nå som vinteren likevel er rundt hjørnet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Bulken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Når skal vi lakke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Bulken GJE DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Når skal vi lakke ? Jo, det må jo bli snart... har fått god pris på full utvendig m-tech hos GS. Venter bare på gode priser på justerbart senkesett og effektanlegg... genialt å lage en stor bestilling... folk blir mye mer velvillig enn normalt... Med andre ord, så venter jeg på telefon i løpet av morgendagen. helst tidlig... men kommer nok til å be de gi meg enda bedre priser, så da trenger de litt tid til å rive seg i flettene før de gir meg den rette prisen. sånn er det. Jævlig greit å være kunde! Gir deg en lyd Frode... vinn vinn dette her... men du vet ikke om det er noen nyanseforskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Se her ja, endelig en annen med samoablå metallic...nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Nyanseforskjellen har jeg tenkt på, jeg vet min. vet du din? Min er hovedlakken. Altså ikke lakkert med en annen nyanse enn 295. Vanskelig å forklare siden jeg ikke vet hvordan jeg skal forklare det. Slengesol har laser som scanner fargen og finner nyansen, slik jeg fant min Jeg kommer hjem til helga, så da er jeg klar til å levere inn i neste uke. Men viss du skal drøye det altfor lenge så leverer jeg det bare inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Nyanseforskjellen har jeg tenkt på, jeg vet min. vet du din?Min er hovedlakken. Altså ikke lakkert med en annen nyanse enn 295. Vanskelig å forklare siden jeg ikke vet hvordan jeg skal forklare det. Slengesol har laser som scanner fargen og finner nyansen, slik jeg fant min Jeg kommer hjem til helga, så da er jeg klar til å levere inn i neste uke. Men viss du skal drøye det altfor lenge så leverer jeg det bare inn. Jeg var på mekonomen for noen dager tilbake. var 2 nyanser og jeg valgte hovedlakken... så tror vi har samme... det der ser vel slengesolen? jeg har nok delene i hånden i neste uke... kanskje denne. har fått priser hos GS. skal høre med priser hos Koed nå, men godt mulig jeg gir etter for GS. Så vi får nok lakkert sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Se her ja, endelig en annen med samoablå metallic...nydelig bil På bilder blir man kanskje litt skeptisk.... de første dagene etter man har kjøpt bilen er man egentlig litt i stuss, men det er som en forutsigbar forelskelse... man liker den bare bedre og bedre og føler at man har noe litt utenom det vanlige. en veldig snill farge som lett kan bli grisekul med de rette modsene ---------> Frodo_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 man liker den bare bedre og bedre og føler at man har noe litt utenom det vanlige. Kjenner meg godt igjen her, ja ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Se her ja, endelig en annen med samoablå metallic...nydelig bil Hey, vi er flere som har det BMWEntusiasten: Vi tar resten på PM Kan ringe deg når jeg kommer hjem fra havet. Mest sannsynlig lørdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Ja, da folkens var valget tatt og GS bildeler ble den som skulle få selge meg følgende; Komplett M-tech: front sideskjørt hekk sidelister speil supersport 60/30 senkesett m/dempere K-sportracing justerbar shortshift Det er bare å glede seg. halvparten av delene er på plass nå og venter resten innen onsdag neste uke. Ros til GS Bildeler; - veldig hyggelige karer - prutemonn som er akseptabelt - greit nok kunnskapsnivå Ris til GS Bildeler: - Var mange deler jeg skulle ha og var ikke lett å holde styr på alt. måtte rette en del ting etterhvert. - Jeg har en 97 mod. Dvs at jeg skal ha RU lister til frontfanger. jeg fikk glatte. feil. - Jeg fikk beskjed om at DTM listen til frontfangeren var inkludert, men fant ikke denne når jeg kom hjem. - ble også informert om at monteringsdeler skulle følge med bakfanger, men det gjorde det heller ikke. - bad om å få med bensinfilter, men det har ikke kommet med. litt min feil at jeg ikke har kontrollert nøye nok, men som kunde skal du ha noen privilegier. Det er bare å glede seg folkens! blir historisk med 2 helt like biler i samme farge og komplett m-tech på samme plass, samme motor, samme årsmodell, samme det meste.... den som gleder seg aller mest er nok meg... Følg med tråden så kommer det bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Nye bilder lagt inn i første innlegget. snart kommer bilder av bilen montert med komplett M-tech... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Da er bilen senket 60/30. Egentlig deilig senk. E36'er har en tendens til å blir for lave bak i forhold til senk foran. gjelder vel BMW generelt og... Delene skal nå til lakkering og vil bli slengt på bilen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå