BreitBau Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Ikke skyt meg om jeg tar feil, men er ikke raw en "rå" bildefil, som i ingen komprimering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 kanskej jeg ska begynne å ta sånne bilder da har jo lært litt ps så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Vi hadde det ganske gøy med snøen. Gleder meg til bilder, får håpe det er et bilde av min å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 27, 2009 Share Skrevet Januar 27, 2009 skjer det no her da? savner bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 hei! Ble dritfin med m-tech!! lurte på en ting, du som har bytta sideskjørt, kan du forklare meg åssen jeg gjør det? Er litt fersk på BMW enda, så trenger litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 hei! Ble dritfin med m-tech!! lurte på en ting, du som har bytta sideskjørt, kan du forklare meg åssen jeg gjør det? Er litt fersk på BMW enda, så trenger litt hjelp de som er der fra før er kanalene (i metall) de kan ikke byttes... man som tar feil der... for e36 har liksom "orginale" skjørter som kanal... m-tech/m3 coupe/sedan skjørtene holdes på plass av mange plastpinner, og plugger med hull som du må bore etter en mal i kanalen... og en skrue eller to i bakkant... evt litt lim/tech7 for ekstra feste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 er sant som mysen sier der, men du må være ops på boring i kanaler. her kan det ruste som aldri før om du glemmer å pensle hullene. vil påstå at sideskjørt er det verste en kan montere på e36 mtp at man må bore i metall... annen styling er jo stort sett skruer og klips... Nei nå er det snart på tide med flere bilder... blir ihvertfall noe når sommerværet kommer for fullt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 men! hvis du borer noen få hull (kanskje 4-5) og pensler godt med lakk tectyl etc, og limer resten, så skal du nok være ganske trygg! ja, bedre bilder ventes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 men! hvis du borer noen få hull (kanskje 4-5) og pensler godt med lakk tectyl etc, og limer resten, så skal du nok være ganske trygg!ja, bedre bilder ventes! Skal vel være 8 på hver side Ellers så tar det nok en goood stund før det blir noe nevneverdig rustproblem utav selve hullene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 men! hvis du borer noen få hull (kanskje 4-5) og pensler godt med lakk tectyl etc, og limer resten, så skal du nok være ganske trygg!ja, bedre bilder ventes! Skal vel være 8 på hver side Ellers så tar det nok en goood stund før det blir noe nevneverdig rustproblem utav selve hullene.. ja, men færre hull=mindre sjangs for rust er vel mer en 8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 men! hvis du borer noen få hull (kanskje 4-5) og pensler godt med lakk tectyl etc, og limer resten, så skal du nok være ganske trygg!ja, bedre bilder ventes! Skal vel være 8 på hver side Ellers så tar det nok en goood stund før det blir noe nevneverdig rustproblem utav selve hullene.. ja, men færre hull=mindre sjangs for rust er vel mer en 8? Hmm..nei tror det er 8 klips inn i siden og 8 under. Men jeg ville nå heller hatt sideskjørt som satt skikkelig fast enn noen som hang løse men med halvparten av "rusten"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 joa... hehe... jeg har 8(?) over og lim under... godt forebygget mot rust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Ble bra med M-tech plast. Ga bilen et skikkelig løft. Hvilke sommerfelger kommer på til våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 joa... hehe... jeg har 8(?) over og lim under... godt forebygget mot rust Du høres skremmende lik ut som diverse japsebyggere... Ta dere en tu på gs sine sider om dere aldri blir enige om hvor mange av ditten og datten. Nei vi får se nå da.... hadde egentlig gode planer om keskin kt4, men måtte ut med 10 flak til verksted for å fikse brekket... så vi får se. forslag taes med stort ja. Regler for felgvalg: - ingen valsing - kant er kult med ikke must - 19 tommere er no go Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 joa... hehe... jeg har 8(?) over og lim under... godt forebygget mot rust Du høres skremmende lik ut som diverse japsebyggere... jaha? fordi jeg har tech7 i tillegg til plastfestene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå