Gå til innhold

97' E36 328i Coupe Samoa *Masse nye bilder i førsteposten!*

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

10 flak som 10.000kr? Whaaaat?

Er ikke noe problem å fikse brekket selv vel? Er jo bare å montere i motsatt rekkefølge som du demonterte :)

Nå har jeg ikke alle fakta, men tror han måtte bytte bakplaten/bremseskjoldet på ene siden iallefall. pga at det var rust i hullene til låsene til bremsebåndene.. For å bytte dette på korrekt måte må navet etc demonteres også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt riktig. skulle ha 100 spenn for skjoldet med 4000 for bare den jobben... så +++ så var vi oppe i høye summer. men er ok nå og ettersom jeg pendler (Bergen-Stord) litt med ferge, så er det viktig å ha et brekk som funker.

orket ikke rote mer med det brekket og bet heller i det sure eplet. skulle tro man fikk "nytt brekk" for 10 flak.... og dette var bare den ENE siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ble for grensesprengende!

Neida, Keskin kt 4 er flotte dem, men totalt ble det for dyrt for meg atm, så kom jeg raskt over disse som passet lommeboken akkurat nå.

Gikk over et stort regnestykke som avdekket hva jeg har brukt på denne bilen gjennom en halvtårsperiode, og vil si at jeg kunne fått en MEGET på E36 bare for utleggene jeg har hatt...

Så er det allerede clean M-tech over det hele, så hvorfor ikke sette den siste prikken over i'en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...