BMWentusiasten Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 lærer du aldri humoren min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 nope... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 10 flak som 10.000kr? Whaaaat? Er ikke noe problem å fikse brekket selv vel? Er jo bare å montere i motsatt rekkefølge som du demonterte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 10 flak som 10.000kr? Whaaaat?Er ikke noe problem å fikse brekket selv vel? Er jo bare å montere i motsatt rekkefølge som du demonterte Nå har jeg ikke alle fakta, men tror han måtte bytte bakplaten/bremseskjoldet på ene siden iallefall. pga at det var rust i hullene til låsene til bremsebåndene.. For å bytte dette på korrekt måte må navet etc demonteres også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Okei, da blir det straks litt verrre og dyrere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 helt riktig. skulle ha 100 spenn for skjoldet med 4000 for bare den jobben... så +++ så var vi oppe i høye summer. men er ok nå og ettersom jeg pendler (Bergen-Stord) litt med ferge, så er det viktig å ha et brekk som funker. orket ikke rote mer med det brekket og bet heller i det sure eplet. skulle tro man fikk "nytt brekk" for 10 flak.... og dette var bare den ENE siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 Da folkens! har jeg kjøpt meg nye hjul... og til dere som lurer; JA, de er originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 gratulerer! de var fine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 ble for grensesprengende! Neida, Keskin kt 4 er flotte dem, men totalt ble det for dyrt for meg atm, så kom jeg raskt over disse som passet lommeboken akkurat nå. Gikk over et stort regnestykke som avdekket hva jeg har brukt på denne bilen gjennom en halvtårsperiode, og vil si at jeg kunne fått en MEGET på E36 bare for utleggene jeg har hatt... Så er det allerede clean M-tech over det hele, så hvorfor ikke sette den siste prikken over i'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Meget flotte felger.. kunne tenkt meg slike selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Februar 23, 2009 Share Skrevet Februar 23, 2009 Flotte sommer felger, bare dumt jeg har gått lei av utseende på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2009 vel, For å være litt ærlig så er jeg møkk lei alt "halvfabrikat" som man ser rundt om. med det mener jeg alle som bare bare hiver på en m front senk og noe m hjul. Alt eller ingenting... men det er meg... hater å føle at det er noe som mangler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosland Skrevet Februar 24, 2009 Share Skrevet Februar 24, 2009 se der ja.. Hehe.. Blir bra på bilen din desse! Kjenner eg savner de litt allerede.. Ikkje enkelt å få tak i slike lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2009 De lever et fint liv videre i mitt eie iallefall brukte et halvtime mindre på vei tilbake igjen... gikk unna i nedoverbakkene med mer vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå