hylle Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hvis en bil blir stjålet i stavanger, så er det bestemmt ikke i det parkeringshuset der, mer overvåkningskameraer på et sted skal du lete lenge etter!! Må være en ubeskrivelig god følelse og finne bilen igjen, hel og pen! akkurat hvor du satte den fra deg! hehe.
Moni-bmw-power Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Haha, Fine..... Sko forstått d hadde dåkkår vært d motsatta kjønn. Idiotisk svar.. Skal nå ikke begynne å diskutere.. Men tror nok du er dummere en dem fleste av oss her da du er smart (DUM) nok til å komme med ett sånn svar.. Gå å legg deg
316 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hahahaha, godt gjort! Men dette kan skje den beste, uansett kjønn !
skillbill Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hehe...damer hadde aldri greid å "rote bort" bilen sin, de vet alltid hvor den er, de greier bare ikke å kjøre den!
Lars89 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 LOL! Har klart det samme med alt fra sykkel til bil, spesielt på søndager . Et par telefoner pleier å gi var på det meste. Politiet prøver jeg å holde meg unna.
Gunnar Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Genialt. Det står respekt av å innrømme noe sånt i stedet for å bare be oss om å slette hele tråden..
Ad|oS Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Huff, ikke så gøy å innrømme det her vil jeg tro Men bra den ikke var stjålet hvertfall
SteffenM2 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Haha, utrolig bra! Gunnar, lite tips; Lag Bimmers Hall Of Fame! Denne hadde sklidd glatt inn!
vetu03 Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Haha, Fine..... Sko forstått d hadde dåkkår vært d motsatta kjønn. Toskete uttalelse.. Minner meg om en episode der Lensmannen i Flå meldte "purka" si stjelt (politibilen på Flå er en 92 modell Hiace av gammel type).. Gikk ut i Hallingdølen og alt, forså å få vite da versktedet leste i Hallingdølen at bilen hans sto hos de.. Han hadde sett den der før helga Samme karen dro campingvogna si med samme bilen, og glemte at han hadde på blålys Har forøvrig glemt noenganger at bilen min står i garasjen.. Vond følelse.. Hehe, dette var dagens altså!! uff, sikkert en vond følelse! men hadde ikke klart å holde meg om jeg hadde funnet det ut. hehe, vært borti det samme selv!! Bmwn stod hos en kammerat ei natt! Så når jeg kom hjem tenkte jeg at jeg skulle parkere vinterbilen i garasjen over natta.. greit nok det;) Kom ut neste morgen når jeg skulle ut en tur, og det første jeg ser er ingen bil på plassen, tenkte bare hvem faen stjeler noe så stygt noe da... Men plutselig kommer jeg på at den står i garasjen.. hehe!!!
D.C.V Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Det er godt at man tør å dumme seg litt ut ja
Der Barockengel Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Jeg ser at trådstarter har selvironi av en klasse folk flest bare kan drømme om.
Deep Dish Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 Hehehe.... Hukommelse er no dritt..!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå