Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvis en bil blir stjålet i stavanger, så er det bestemmt ikke i det parkeringshuset der, mer overvåkningskameraer på et sted skal du lete lenge etter!!

Må være en ubeskrivelig god følelse og finne bilen igjen, hel og pen! akkurat hvor du satte den fra deg! hehe.

Skrevet
Haha, Fine..... Sko forstått d hadde dåkkår vært d motsatta kjønn.

Idiotisk svar.. Skal nå ikke begynne å diskutere.. Men tror nok du er dummere en dem fleste av oss her da du er smart (DUM) nok til å komme med ett sånn svar.. Gå å legg deg ;)

Skrevet

LOL! Har klart det samme med alt fra sykkel til bil, spesielt på søndager :roll: . Et par telefoner pleier å gi var på det meste. Politiet prøver jeg å holde meg unna.

Skrevet
Haha, Fine..... Sko forstått d hadde dåkkår vært d motsatta kjønn.

Toskete uttalelse..

Minner meg om en episode der Lensmannen i Flå meldte "purka" si stjelt (politibilen på Flå er en 92 modell Hiace av gammel type).. Gikk ut i Hallingdølen og alt, forså å få vite da versktedet leste i Hallingdølen at bilen hans sto hos de.. Han hadde sett den der før helga :D

Samme karen dro campingvogna si med samme bilen, og glemte at han hadde på blålys :P

Har forøvrig glemt noenganger at bilen min står i garasjen.. Vond følelse..

Hehe, dette var dagens altså!! uff, sikkert en vond følelse! men hadde ikke klart å holde meg om jeg hadde funnet det ut.

hehe, vært borti det samme selv!! Bmwn stod hos en kammerat ei natt! Så når jeg kom hjem tenkte jeg at jeg skulle parkere vinterbilen i garasjen over natta.. greit nok det;)

Kom ut neste morgen når jeg skulle ut en tur, og det første jeg ser er ingen bil på plassen, tenkte bare hvem faen stjeler noe så stygt noe da... Men plutselig kommer jeg på at den står i garasjen.. hehe!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...