Gå til innhold

Hvem skal til Syndikat Racewars sommeren 09?  

26 stemmer

1. 1. Hvem skal til Syndikat Racewars sommeren 09?

• Ja
      9
    • Kanskje
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er verdens største BMW treff og burde oppleves av alle som har en interesse for BMW eller biler generelt.

Treffet holder til på en flystripe i Eisenach/Kindel som er midt i Tyskland, med hotell og koselig by i nærheten. For å komme dit er det bare å følge autobahn til omtrent midten av Tyskland, og så en liten kjørtetur på noen svært bra veier inn til byen Eisenach. Hotellet er akkurat i utkanten av sentrum og har rimelig bra senger og god mat. Hotellet var en gang treningsleir for piloter under 2. verdenskrig, så noe historie kan du få med deg. Videre til treffet er det en kjøretur på en halvtime til en time. Du merker at du nærmer deg når du ser utallige BMW'er komme fra alle kanter.

Førsteintrykket jeg fikk var at dette var gedigent(!) Vi sto i en ganske grei kø for å komme inn, men dette gikk ganske fort. Vi fikk allerede oppmerksomhet da vi sto i kø, vi var nordmennene på langtur:)

Da vi omsider kom frem til billettluka kosta det oss 30euro for en bil + 2. personer. Eneste som var litt klatt var at vi måtte parkere for å så kunne få kjøpt VIP-pass. Disse passene som kostet oss 18euro gir deg muligheten til å ha vann og strøm til din disposisjon. Og telt og biler står på avsperret område med vakter. Besøkende har kun adgang fra 10 - 22.

På dette treffet er det 1/4 bilrace, Show & Shine, Burout-konkurranse, bilvask og ikke minst 250 pokaler som deles ut av entusiastiske dommere.

Dette var for meg en ubeskrivelig helg, da det var rundt 6000 biler, og dette bare BMW(!) Ganske lett å få inspirasjon for å si det sånn.

Det er Torek som har satt meg igang med å skrive dette her, vi prøver å få samlet en hel gjeng som skal nedover neste år. Dette kan bli bra!

Her har dere noen bilder som ble tatt under oppholdet.

n2pt5xey2izhfiztxw39.jpg

txszq37nce037r25zzkm.jpg

w06th6bx9ps8vwijkv5x.jpg

oxvxjji6d5gozucu4m75.jpg

pwrd2kkg7dnn1omkkchk.jpg

cgwkt4hq1t89n2xardn7.jpg

yjuqz3xuilf9l5eotaou.jpg

ywua56tgc0qgiuwaue7o.jpg

816qspu8cvcfpsh6316p.jpg

Håper dette interesserer noen:)

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Høres utrolig gøy ut, og det er ikke uaktuelt å ta turen ned om jeg har en grei bil til neste år og det er litt folk fra bimmers som skal! Sondre?

Skrevet

Knallbra Holzmann!! :)

Nå har folket hele vinteren til å sette av penger og evt. sørge for fri fra jobben :)

Legger med et lite klipp:

Skrevet

Ja, hadde håpet på å få samla en gjeng da..hadde jo vært utrolig gøy!

Enn så lenge er vi 6 stk. som har tenkt å ta turen, men selvfølgelig..jo flere jo bedre!

Skrevet

Jeg var veldig nær på å reise i år, men kameraten min som skulle være backet ut. :( Håper jeg får muligheten neste år. :)

Skrevet

Jeg håper det ikke ble arrangert samme datoen i år. For isåfall, befant jeg meg 3 timers kjøring unna de dagene. :S

Får begynne å planlegge ferien til neste år da. 2 ukers opphold, først Racewars, så Nürbugring. ;)

Skrevet

For dem som evt da skal ta båten til Hirtshals:

Google Maps says:

Veibeskrivelse for bil fra Hirtshals, Danmark til Eisenach, Tyskland

876 km – ca. 8 timer 13 min

Selvsagt, så er den tiden VELDIG veiledende ;) *harr harr*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...