MariusW Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Hei! Vi hadde batteriet av her om dagen når vi skulle montere nye lykter på bilen min. Når vi koblet batteriet på igjen var det dødt, vi brukte kabler og fikk start. Det har virket fint i to dager nå men airbag lyset lyser hele tiden. Har fått vite av en BMW mekaniker at det er fordi vi hadde batteriet av, og at den måtte inn til dem for å få det bort. Ikke for å kjipe på pengene men, finnes det ikke en lettere og/eller billigere måte å gjøre det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Prøv å nullstille Airbag-modulen Er da folk der oppe i nord som har slikt verktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Prøv å nullstille Airbag-modulen Er da folk der oppe i nord som har slikt verktøy. noen her nede i sør som har slikt verktøy tilgjengelig da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Prøv å nullstille Airbag-modulen Er da folk der oppe i nord som har slikt verktøy. noen her nede i sør som har slikt verktøy tilgjengelig da:) Jeg for eksempel Kan fint gjøre slikt, og ta en diagnose på bilen din gratis jeg, påsan Haken er jo at du bor i Østfold-land. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Jeg har diagnoseutstyr i østfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 kjøp en nullstiller på koed;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå