Tolsen Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 I morgen henter jeg meg ny bil.. Gleder meg stort til dette! BMW 5'er med 218 bensin hester og manuelt gir. Hva tror dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Hadde ikke hatt noe mot å ha den der nei Fint at ikke alle kjøper diesel (og automat), selv om det er en stor "cruiser" Skjønner godt at du gleder deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Gratulerer så mye med en ny og fantastisk bil. En ting jeg imidelrtid stusser litt over er antall hestekrefter som er oppgitt.. Så vidt jeg vet og husker var det fortsatt 192hk på 525i i 2005.. Det var på 2006 modellen, som fikk start stopp knapp og en liten "facelift" som fikk 218hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Gratulerer med en Snasen Vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Gratulerer med det som ser ut som en meget pen bil! Riktig utstyrt med ikke minst bensinmotor, manuell gear og sportsinteriør! Mye fint som står hos MB-Auto (sitter i kø utenfor lokalene deres stortsett hver ettermiddag..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Gratulerer så mye med en ny og fantastisk bil. En ting jeg imidelrtid stusser litt over er antall hestekrefter som er oppgitt.. Så vidt jeg vet og husker var det fortsatt 192hk på 525i i 2005.. Det var på 2006 modellen, som fikk start stopp knapp og en liten "facelift" som fikk 218hk.. 218hk kom visst i mars 2005 ble det sagt. Så den er helt orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjapp1 Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 nice bil! en dag skal jeg ha meg e60:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Gratulerer med utrolig fin og veldig riktig E60! Blir ikke bedre enn bensinsekser, manuell og masse utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Gleder meg stort.. Har ikke prøvekjørt den, så det skal bli deilig å kjøre skikkelig bil igjen. Er noen år siden forrige BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Noen som har noen tips på fete felger til denne bilen? 19" eller større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Gratulerer, E60 (& E61 selvf.) er nydelige BMW'r . Syns at interiørlister bør byttes etterhvert, pianolakk kansje? Og Christalex har mange fete felger til din BMW, og da snakker vi selvfølgelig om 20" . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Hmm, vet ikke hva som er problemet med siden til Christalex. Men her har du en annonse fra Finn . De felgene er forresten samme som m-blå har på sin E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Flotte felger, ingen tvil om det. Men de blir litt for dyre for meg enda. Dessuten så er vel kulda på vei inn, så vinterdekk må handles i førsteomgang. Må vel ut med såpass for 20 tommer av kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Jeg mente at sommerhjul bør være 20" . Saltkjelen her inne har 18" M6 felger med 245/40 Nokian RSI som funker knall på hans E61 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Da vhar jeg hentet bilen. Og hvilken bil!! Var jo mer utstyr enn de hadde skrevet i annonsen så jeg er kjempe fornøyd! Har bare ett dårlig bilde, men skal få tatt fler når været bedrer seg og bilen er nyvaska. Jeg trenger vinterfelger, så raskt som mulig. Trenger ikke være så fancy, men de må jo passe på bilen. Tips meg om noen har da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå