Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det tydeligvis ikke er takhøyde for annet enn BMW på Bimmers, så blir det jo rimelig dobbeltmoral at denne tråden får leve :)

Skrevet

Ta det i den tråden som allerede er blitt laget om akuratt dette, trenger ikke spamme ned denne tråden me drit. Vi er ikke intrisert i å høre om hva dere ikke gidder å lese i denne tråden... Makan til grinerunger skal du lete lenge etter..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Dere som jobber på båt hvordan syntes dere det funker med 4 uker ombord og 4 hjemme ? Kan vell fort bli kjedelig p være hjemme i 4 ukerom man ikke har noe å henge fingra i.

Har nettopp tatt elektrikker fagbrev å lurer på å komme meg ut på båt. Er lei av å jobbe 7-15:30 haha. Så virker det spennende å jobbe på båt .

Skrevet

fantastisk og jobbe turnus etter min mening, 5 uker på jobb og 5 uker på fri hvor man kan gjøre akkurat det man har lyst til :) kan ikke tenke meg og ha en 8 til 4 jobb ivertfall .

Skrevet

2-4 hadde jo vert optimalt.. 4 uker hjemme går veldig fort. Er omtrent bare hjemme å snur i døra så er det jobb igjen. Men sånn alt i alt fungerer det bra :-)

Gikk 3-3 der jeg var lærling, fint med bare 3 uker ombord men friukene gikk jo der igjen enda fortere :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Skrevet

Ja di som er på ringnot har myyye fritid :P

Hadde meg en 6 ukers tur i høst så var jeg hjemme 2 uker så jobb 2,fri 2 så jobb igjen i 4 uker. Ble litt mye jobbing og litt lite familie da..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...