bmw-E30 Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Ingen som tvinger deg til å lese. Vær litt voksen og ignorer det du ikke liker, eller enkelt og greitt, lær deg å holde kjeft. Case closed. thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Siden det tydeligvis ikke er takhøyde for annet enn BMW på Bimmers, så blir det jo rimelig dobbeltmoral at denne tråden får leve Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Ta det i den tråden som allerede er blitt laget om akuratt dette, trenger ikke spamme ned denne tråden me drit. Vi er ikke intrisert i å høre om hva dere ikke gidder å lese i denne tråden... Makan til grinerunger skal du lete lenge etter.. Sent from my iPad using Tapatalk HD thbrekke og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Mye hissige folk på sjøen gitt.. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 Blir litt småsnurpen etter noen uker til sjøss Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 27, 2013 Share Skrevet Desember 27, 2013 M|Fjeld og 316 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Siste båten jeg var på, før skole! Base i Kirkwall, Orkenøyene, jobba vest av Shetland Artig plass vinterstid det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Min arbeidsplass nye F/TR Hopen ! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Dere som jobber på båt hvordan syntes dere det funker med 4 uker ombord og 4 hjemme ? Kan vell fort bli kjedelig p være hjemme i 4 ukerom man ikke har noe å henge fingra i. Har nettopp tatt elektrikker fagbrev å lurer på å komme meg ut på båt. Er lei av å jobbe 7-15:30 haha. Så virker det spennende å jobbe på båt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 fantastisk og jobbe turnus etter min mening, 5 uker på jobb og 5 uker på fri hvor man kan gjøre akkurat det man har lyst til kan ikke tenke meg og ha en 8 til 4 jobb ivertfall . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 2-4 hadde jo vert optimalt.. 4 uker hjemme går veldig fort. Er omtrent bare hjemme å snur i døra så er det jobb igjen. Men sånn alt i alt fungerer det bra Gikk 3-3 der jeg var lærling, fint med bare 3 uker ombord men friukene gikk jo der igjen enda fortere Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 jeg var lærling på kraftblokk/ringnotbåt der vi drifta 3 mnd i året totalt, DA gikk "friturene" seint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Jeg går 4-4 og trives med det,har prøvd 6-6 men de ble litt lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Ja di som er på ringnot har myyye fritid Hadde meg en 6 ukers tur i høst så var jeg hjemme 2 uker så jobb 2,fri 2 så jobb igjen i 4 uker. Ble litt mye jobbing og litt lite familie da.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå