Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Fekk en til å ta noken bilder av bruksbilen 99mod e46 328, no fredag som var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Skjønner ikke tittelen, men bilen var jo fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Idag skjer dette... ser møtende bil svinger og bremser men ingenting skjer, pga den sleipe veien sklir han rett over i mitt felt, slik situasjonen var då, låg det ann til en kraftig front mot front, eg hiver bilen kraftig til høgre ut mot busslomma, men til liten hjelp han treffer meg kraftig like bak førerdøra, i det han treffer, skyter bilen 180 grader rundt og går baklengs ned i ei lite grøft der.. føreren av den kvite renaulten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Skjønner ikke tittelen, men bilen var jo fin heilt enig, bilen VAR fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 thnx... slikt er jæævlig surt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Surt med bilen, den så ganske bra ut. Du får trøste deg med at det kunne gått veldig mye verre om du ikke hadde hatt så god reaksjon. Så lenge det bare er materielle skader så bør man være glad til. En annen "positiv" ting er jo at det heldigvis ikke var din feil, tipper sjåføren av Renaulten føler seg smart nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Var ikke gamle karen han i den Renaulten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Var ikke gamle karen han i den Renaulten?? han var vel 20, men er av utenlandsk opprinnelse.. Ja, håper bilen blir kondemnert eg, vil ikkje ha en bil som har fått skyvd inn kanalen på den måten der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 http://www.firda.no/nyhende/article3815559.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Var han norsk? Hvis ikke ville jeg sjekka opp om han hadde lov til å kjøre den bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Et lite spørsmål: nå som du ble påkjørt vil du jo få igjen på forsikringa, men dersom du faktisk hadde klart å unngå å bli påkjørt og bare gikk i grøfta, hva ville da skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Var det virkelig glatt og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Surt når slike ting skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Skjønner ikke tittelen, men bilen var jo fin heilt enig, bilen VAR fin Jeg skjønner det nå Dette var kjipt. Hvorfor måtte polakken bremse så hardt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå