Morty999 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 noen som har bilder av bilen min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 noen som har bilder av bilen min da? Kan det stemme at jeg møtte deg når jeg var på vei oppover Holmenkollveien? Prøveskilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 jeg vil se fler bilder..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvaag Hansen Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Takk for oppmötet! Kjempefin dag http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=481726 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 noen som har bilder av bilen min da? Kan det stemme at jeg møtte deg når jeg var på vei oppover Holmenkollveien? Prøveskilter? det kan stemme det vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Møtte deg selv jeg da tror jeg. Kom rett før Torek. Kom sent med godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 hehe ok.. hadde ikke spist noe så måtte dra og spise litt osv. så dro hjem samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 "Team Hallingdal" hadde seff stilt om ikke bilene hadde vært vinterlagret for 14 dager siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Skulle jeg velge én bil av de som var der hadde nok denne her blitt med hjem: Mmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Jeg la ut litt her: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=481789 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Så ut som et meget trivelig treff. Hvordan var oppmøtet og kommer BMW CCN til å arrangere flere høsttreff i årene som kommer..? Post gjerne masse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Vi var vel ca 50 biler som møtte, så så aller verst var det jo ikke Jeg tror nok ikke siste høsttreffet er avholdt, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Javist treff en gang hver måned hele året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Fine bilder, kjipt at jeg ikke hadde mulighet til å stille. Men men, treffer vel flere av dere på Autozentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Fine bilder, kjipt at jeg ikke hadde mulighet til å stille. Men men, treffer vel flere av dere på Autozentrum? Jeg sendte mail i går, men ikke fått svar ennå. Om det fortsatt er plass stiller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå