[space] Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Da er iallefall senking bestilt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Grattis med nok en nydelig BMW Csiturbo. Og blir ikke mindre flott etter mer senk, trenger ikke å oppgradere noe mer da . EDIT: Forresten, kansje noen M5 speil etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Etter en liten samtale med en viss person på gs tidligere idag så ble det handlet litt mer enn tidligere planlagt.... men men.... Får satse på at noe av det blir bra... Blir iallefall justerbart nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Henta litt deler til kjerra idag, justerbart senkesett, Hamann frontleppe, AC takspoiler, AC bagasjelokkspoiler og sorte nyrer.... Satser på det blir kult nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Det kommer til å bli griselekkert, CSi.. Post masse bilder. Kjøpte du Hamann leppa hos GS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Ja jeg kjøpte den hos GS, er egentlig ikke sånn veldig fan av den men vi får se hvordan det blir på en sort bil..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Fornøyd med gewinde og sorte nyrer jeg iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Dette ble ikke annet enn griselekkert. Nå mangler du bare trunk lid finisher og facelift baklykter.. Post gjerne masse flere bilder av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Åååh! Dette ble nydelig, Csiturbo! Hvor mye har du senket din? Prøver å sammenligne "stuket" med min E60; min ser litt lavere ut foran, men er også litt høyere bak. Kanskje jeg også må skru litt til ned bak Ble du noe plaget med subbing? Hvilke dekk kjører du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Ah, er var senking det. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Takk for det, jeg ble meget fornøyd selv også... Hvor mye senket den er aner jeg ikke, men er igjen 5.5cm med gjenger framme og 5.1cm bak. Er dunlop dekk på, 285/30 og 245/30 ingen antydning til subbing enda.... Kjøpte lakk til smådelene idag, kansje det blir lakking i helga, det hadde vært morro.... Får egentlig bare lyst å selge unna E24`n jeg nå, er jo så ufattelig mye kult å få kjøpt til E60 jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tolsen Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Nydelige felger!! Hva heter de, og hvor kjøpte du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 De heter Vertini Hennessey og sto på bilen når jeg kjøpte den så jeg vet ikke hvor de er kjøpt. Men E18 Motorsenter skaffer nok slike... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Lekker høyde ja . Fornøyd med komfort o.l så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå