Runar-CSi Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2008 Dette var jo absolutt en lekker E60. En litt sen grattis fra meg da. Jo takk så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Fant noen bilder jeg tenkte å dele med dere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Du har en fantastisk flott E60 525d med den rette fargekombinasjonen. Virkelig lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Meget strøken bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Artig å høre.. Blir snart montering av litt småtinger nå... Håper jeg... har blitt "litt" forandringer siden det jeg kjøpte før vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Artig å høre.. Blir snart montering av litt småtinger nå... Håper jeg... har blitt "litt" forandringer siden det jeg kjøpte før vinteren... ja den var nydlig hva hadde du tenkt å montere da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 nydelig bil.. kosta noen kroner tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 26, 2009 Forfatter Share Skrevet April 26, 2009 Artig å høre.. Blir snart montering av litt småtinger nå... Håper jeg... har blitt "litt" forandringer siden det jeg kjøpte før vinteren... ja den var nydlig hva hadde du tenkt å montere da?? hadde kjøpt hamann frontleppe og litt småting, bytta det ut med AC Schnitzer splittere, bagasjelokkspoiler og sånn plate bak skiltet som M5`en har. Kommer vel bilder av det snart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Det henger ikke i lakkerer'n vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Si ikke det bare! Levert dem me Frodes i morrest, skulle få det igjen imorra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Litt AC Schnitzer deler montert.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Synes bilen din rett og slett ble steika vellykka nå Runar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Nå ble den skikkelig rå, en av de fineste e60 som jeg har sett iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Dette er første gang jeg har sett ordentlige bilder av AC Schnitzer splitterne, og av bil med disse i helfigur, og det ble MEGET pent! Gratulerer med en stykk meget grom E60! Mistenker også at bilen din er en liten cm lavere enn min bak, og det liker jeg ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå