Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ser bra ut ja, men ikkje gjer så du må bytte bunnpannepakning med en gang da, sjå å få fått den veivhusventilasjonen ut i det fri :)

Eg kan skrive under på att den bunnpanne pakninga ryker ganske fort :P

Tok meg ca eit pull på ein 2 liter eg hadde så spruta olja under der :P

Skrevet

Jørgen: Har delt slangen under innsuget og plugget den delen som sitter på gasspjeldet. Åndingen fra toppen går ut i friluft nå, inntil jeg får montert en catchtank ;)

Kan nevne at jeg har funnet en kar i området som har bremsebenk. Mobakk Racing, noen som har hørt om han? Skulle visst ikke være så gal på pris heller. Noen som vil anbefale noen andre?

Skrevet

Christer Halvorsen er vel meget kjent i BMW miljøet, han pleie og få det til :) Men han er vel i Dubai akkurat no :)

Skrevet

idioti at jeg ikke har skrevet her tidliger! flott bil, gleder meg til å se ferdig ressultat i motorrom, er vel show finish du går for :wink: men i og med at du har såpass god look ellers på bilen syns jeg den hadde fortjent noen vdo målere, som ser mer org/ ordentlig ut. Forutenom det, er det tøffe målere de du har fått tak i også. stå på!

Skrevet

Takk, takk. Om det blir showfinish får vi nå se på, men skal nå gjøre mitt beste med det jeg har skrudd fast nedi der ;) Kikket litt på de VDO målerne og, men likte de jeg har kjøpt så godt at det ble de.

Skrevet

Dette ser jo veldig flott ut, men hvis du hadde lakkert røra til turboene svarte, så hadde de blitt mer diskret. Og mer "clean" motorrom. Men det er nå bare min mening da.

Skrevet

Takk skal dere ha ;)

Pedi, lakkerte de faktisk svart matt første gang også prøvde jeg med sølv. Tenker litt fram og tilbake på det, så får se hva vi lander på til slutt.

Skrevet

Personlig tror jeg nok svart blir best, men smaken er som baken. Fint motorrom har du nå uansett.

Når jeg tenker meg om... Hadde dette vært min bil, så hadde både rør, coil og toppdeksel blitt svart også. Clean, diskre mafialook. Hadde nok blitt rått mot fargen på bilen...

Stå på videre, og kom med flere bilder!

Skrevet
Ok, takk :) Fårstår ikke så mye tysk. Men er det mye og spare på å kjøpe der vis du ikke rekner med frakt og moms? Skal muligens ned og hente felger så da kunne jeg jo henta bur i samme slengen (vis det er i tyskland)

Har du ikke hørt om google translate ... :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...