FTE Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Da har bilen vært til visning hos Biltilsynet, nytt vognkort med turboer, senk og bremser godkjent blir sendt i posten
hanskr Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Da har bilen vært til visning hos Biltilsynet, nytt vognkort med turboer, senk og bremser godkjent blir sendt i posten Godt jobba
e30 tic Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Da har bilen vært til visning hos Biltilsynet, nytt vognkort med turboer, senk og bremser godkjent blir sendt i posten Makan! jaggu ble du før meg Uansett bra jobba! Hvilken effekt fikk du innskrevet?
FTE Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Takker Jammen ble jeg før deg ja, e30 tic Effekten ble 194kw i vognkort.
Fekzen Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Da har bilen vært til visning hos Biltilsynet, nytt vognkort med turboer, senk og bremser godkjent blir sendt i posten Okej så nu är allt klart?? Riktigt grymt! Kul att det funkar i Norge att få besiktigat, även om det var en del jobb! Då är det bevisat att det går, bara man gör rätt. Grattis! Mvh// A.Fekzen
///FredriK.S Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Gratulerer med godkjenning Helt rått, må være en jævli god følelse. Bare morro å bli stoppa i teknisk kontroll da, bare smile og vise vognkortet og se gapet dems
e30 tic Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 hoho jeg har 195kw Nok tullepreik Uansett; Grom bil, med gromt vognkort! Tipper den økte litt i verdi nå også
Gjest atlis Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Sykt bra jobba, sinnsykt fin bil Denne er min når du skal selge tvert
FTE Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Skrevet Juli 19, 2011 Takker alle sammen Fekzen: At er klart nå ja Og jeg må enda en gang få skryte av chipet ditt, ikke et eneste feilslag, den går jo penere nå enn da den var original ///Fredrik S: Ja, motoren kan jeg fint vise dem, værre med felgene e30 tic: Haha, 1 mer kw, faen Bilen er i en litt annen prisklasse nå ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå