M|Fjeld Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Landets råeste e30 uten tvil! Om muligens ikke universets?
fizn Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Gratulerer med verdens råeste E30, både utseendemessig og scorer høyt på lista motormessig!
|Ole| Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Og etter litt studering så likar eg faktisk att motorrommet er kvitt
M|Fjeld Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Og etter litt studering så likar eg faktisk att motorrommet er kvitt +1! Gir litt sånn 70-80 talls preg over bilen
carlhaakon Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Bare og rydde premiehylla nå trodde ikke du fikk denne penere men du klarer stadig og gjøre det
FTE Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 Ja, ang. hvitt motorrom var jeg litt spent på reaksjoner. Har vel hentet litt inspirasjoner fra VW-scenen der, de er ramme på det. Det er litt annerledes og det liker jeg Nå går jo de værste detail-gutta der og cleaner HELE motorrommet for braketter og kabler, men anså det for så mye jobb at jeg ikke gadd rett og slett. Kunne cleanet det fritt for unødige braketter, men alt i alt så ble det greit tror jeg. Har postet på flere forum, og ser ut til at alle hittil liker det. Jaja Skal ta noen bedre bilder utpå våren, når denna jævla snøen forsvinner litt. Kommer vel en fra et svensk forum for å lage reportasje når sommeren nærmer seg, da blir det vel skikkelige bilder. Har jo ikke selv sett den fra annet sted enn i garasjen, sålitt spent selv. Ellers takk for hyggelige ord
hylle Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Skikkelig bøst det her!! Synes også motorrommet ble veldig kult med at det var hvitt faktisk! Felgene er jo sinnnsykt rå! Blir en bra sommer det her!
Frode D Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Du har uten tvil verdens mest gjennomførte E30! Hands down!
M3 Yngve Skrevet Februar 16, 2012 Skrevet Februar 16, 2012 Bilen er knall tøff, grise gromme felger Er ikke noe fan av de setene, de store høyttalene og det hvite der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå