Gå til innhold

Min E34 520i M50 "M-sport"

Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

det vises ikke like godt som en dør i annen nyanse enn bilen...

hinte du til noe eller :tongue: hehe

Hehe, nei tenkte ikke på det du nok tenker på nei, men når du sier det så er jo det du tenker på ett godt eksempel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 235
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mandag hadde jeg og Jon///M mekke kveld og etter at GT'n hadde fått ny bremsevæske og nye dekk stod 520'n klar for litt skruing.

520'n har lenge blitt kjørt rundt med senkesett bare forran da jeg alene ikke har lyktes med å skifte fjærene bak.

Vi holdt vel på fra rundt 9 på kvelden til halv 2 på natta med å få skiftet fjærene bak da demperene fortsatt satt no ********* godt fast i bærebroa (for de som kjenner problemet).

Tror kanksje Jon///M har noen bilder fra dette.

Men nå har den iallefall senkesett roundabout og den ble i tilleg til litt lavere bak enda stivere nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har desverre ingen bilder fra når vi holt på med 520en. men jeg kan bekrefte at demperne bak satt no så inni hæ......!!

dette ble bra ole! blir det prøveskilt på gten i helga da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har desverre ingen bilder fra når vi holt på med 520en. men jeg kan bekrefte at demperne bak satt no så inni hæ......!!

dette ble bra ole! blir det prøveskilt på gten i helga da? :D

Jepp, prøveskilt i boks, fra og med i natt kl 12 er GT'n på veien igjen.

Prøveskiltene er for Fredag (i morgen) og Lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn med 5 serien at du ikke kan kjøre en meter omtrent uten at noe dritt skjer med bilen? Høres jo ut som man må bytte ut deler oftere en man selv bruker bilen? :P

Nei slettes ikke :)

har hatt min nå i to år og den har nesten ikke stått pga problem.

har skiftet dynamo og bensinpumpe og kupe-vifte. det er vel det eneste sett bort fra slitedeler som vannpumpe, plugger, viftereim osv.

Og min har rundet 350'000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
BIG update!

Den ble MYE bedre nå ! 8)

Mhm :)

Bort med de billige AE lyktene, orginal fronten (tildligere fake e39 M5 front) og inn med Hella sorte DE lykter, mørke blinkers og ekte M5 front :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det noen bedre bilder ja, takk Jon :)

På lørdag kom det stoooor pakke fra koed, nye Hella sorte DE lykter, nye mørke blinklys forran og pent brukt helsort orginal e34 M5 fanger i min bils farge.

Bilen ble en helt ny med denne fangeren kontra replica e39 M5 fangeren som sto på tidligere, og hella lyktene bla noe helt annet enn de billige AE lyktene.

Her er noen bilder fra utbyttingen:

uli81ojay9y3edgee0fi.jpg

peig0q59uxi8yxlgzl6m.jpg

71g7q6urnr8hy576hel8.jpg

Byttet samtidig termostat, sto faktisk feil termostat i den, M50B20 skal ha 80grader men det som sto i var 92grader. En betydelig forskjell siden jeg har vært litt plaget med at den blir for varm, det ble ok nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en heilt ny bil! Grattis! :D

Takk :)

Men det eter jo på seg dette, nå må jeg jo ha m5 sideskjørt også, og etter det må jeg jo ha m5 bakfanger :P

Etter det må jeg jo ha sport interiør, og vips så er motorn for liten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...