hagenisse Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 [dernest en alminnelig Porsche 911 (gjerne en eldre klassisk modell uten elektroniske hjelpemidler). Å kjøre slike på grensen må vel sammenlignes med selvmordsforsøk? MX5 er dog mye moro for penga! Jeg har en plan (som det nok aldri blir noe av dessverre..) om å bytte ut klovneskoen med en elise/speedster + en noe drit av en bruksbil. Frister med en sånn komplett-motsatt-av-alt-bmw-lager-om-dagen bil
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Å kjøre slike på grensen må vel sammenlignes med selvmordsforsøk? MX5 er dog mye moro for penga! Jeg har en plan (som det nok aldri blir noe av dessverre..) om å bytte ut klovneskoen med en elise/speedster + en noe drit av en bruksbil. Frister med en sånn komplett-motsatt-av-alt-bmw-lager-om-dagen bil Joda... en eldre 911 krever baller av titan hvis man skal kunne utnytte bilens potensiale 100%... sier en som har snurret rundt i en 1984 911 Carrera Coupe på Ullernchausseen... Jeg liker også tanken om en komplett-motsatt-av-alt-bmw-lager-om-dagen bil... kanskje er det derfor jeg stadig kjører rundt i en relativt triviell 318d Touring med 115 HK som bruks/slengbil...
fish Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Nå svarer Nissan; http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=537732
Hansh Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Kjekt å lese hos bilspesialisten VG der de bruker bilde av en 996 Turbo.. Og ang. alt snakket om at GT-R skal yte betydelig mer enn det fabrikken oppgir så er vel ikke dette lovlig med tanke på at hvis det gjelder alle biler så blir avgiftene i Norge og en del andre land for lave, og hvis det bare gjelder de bilene som lånes ut til tester og brukes til slikt som runden rundt Ringen så er det vel villedende markedsføring? Synes uansett at GT-R er en imponerende bil som jeg likte utseendet mye bedre på (skulle ikke veldig mye til) da jeg så deni bevegelse i Top Gear.
Grasatfahrer Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 er vel ikke mange biler som levere den effekten som er oppgitt fra Fabrikk så strengt tatt så burde de fleste av oss betalte mindre avgifter i utgangspunktet he he .. Prøv i si det den gangen du blir stoppet med "orginal" bil av BT som mistenker ulovlig trimming pga litt brumletet eksos og et cone filter. Dere kan få kjøre bilen på rulle på 1 betingelese , vist den yter mer en oppgitt skal jeg betale ekstra avgifter , men yter den mindre så betaler dere meg Når man ser hvor tøft det er å få ned tidene på ringen med noen sekunder kan man begynne å lure på hvor Kamikaze runden på 6:11 til Bellof var .. Forøvrig i en Porsche
fish Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Da var det på'n igjen... http://www.vg.no/sport/motor/artikkel.php?artid=542711
EirikL Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 Hent ut en av hver ut fra forhandler. Bli enig om en fører og kjør 5 runder. Den raskete gjennomsnittstiden gir den raskeste bilen. Enkelt og greit. Nå er jeg med alle dem som tror at Nissan GT-R har mye mer effekt enn det som er oppgitt fra fabrikken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå