BreitBau Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Jaja.. PÅ din bil også syns det at det er brukt cash
Thomaz Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Kan ikke helt se hva Stale skal bruke så mye penger på da den er så fin fra før.. Men burde bli bra
Stramvaier Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Får sikkert aldri igjen pengene mine nei, men så har ingen planer om å selge bilen og derfor ser jeg ingen grunn til å ikke kunne bruke panger på den for det går kunn til min egen glede. men når det går over til hvem som er mest populær som vetaran som tror jeg aldri en e36 kommer til å bli i nærheten av så populær som en E30 M3 da det er produsert 100 ganger mere E36 enn det er produsert E30 M3 sier seg selv ganske så greit da hvem som er verdt mest og når det gjelder veteran så er det jo de bilene som er mest speiselle orginalt som er verdt penger, og en orginal E36 er ikke akkurat mye spesiell og en stylet en vil aldri kunne bli noe skikkelig veteran bil. så Breibau jeg tror nok ikke E36 er noe å satse på at skal bli en veteran bil som er verdt mye penger
BreitBau Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Sammenligner du E30 M3 med alle E36? Det var spesielt.. Som jeg skriver, hvor mange har ikke en E30 M3 i dag? Tell i huet ditt hvor mange E30 M3 som var på Våler.. Også kan du telle over og over igjen de to Breitbauene som var der Selv er jeg ute etter en E30 M3 som de fleste her inne er.. Det værste vettu, som faktisk er en realitet, er at de fleste E30 M3er som er i omløp i dag aldri kommer til å bli vraket før de når veteranstatus.. De blir jo bare dullet med.. E36 bli det jo bare færre og færre av.. Er ikke lenge siden E30 var E36.. Ikke glem det.. Spesielle versjoner av originale veteranbiler er hvertfall mest interessant for meg.. En vanlig E36 hadde jeg aldri ALDRI funnet noe verdi av å eid som veteran..
babjorn Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Godt å se flere som bruker mye penger på bil hehe Har ikke turt å regne sammen kviteringene enda,er vel best å ta det til slutt når bilen er ferdig
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 men når det går over til hvem som er mest populær som vetaran som tror jeg aldri en e36 kommer til å bli i nærheten av så populær som en E30 M3 da det er produsert 100 ganger mere E36 enn det er produsert E30 M3 sier seg selv ganske så greit da hvem som er verdt mest og når det gjelder veteran så er det jo de bilene som er mest speiselle orginalt som er verdt penger, og en orginal E36 er ikke akkurat mye spesiell og en stylet en vil aldri kunne bli noe skikkelig veteran bil. så Breibau jeg tror nok ikke E36 er noe å satse på at skal bli en veteran bil som er verdt mye penger Det ble produsert 17970 stk. E30 M3 (coupe/cabrio) mot 92854 stk. E36 M3 (coupe/cabrio/sedan).
BreitBau Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Ja det der er jo ikke tvil.. E36 M3 er jo ikke spesielt engang.. Men av de E30er som er strøkne som står igjen, så er andel M3 MEGET høy.. Hele ideen er jo å gjøre en bil spesiell.. Og å da gjøre det pent.. Og DET er egentlig en veeeldig vanskelig oppgave..
Thomaz Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 E36 bli det jo bare færre og færre av.. Er ikke lenge siden E30 var E36.. Ikke glem det.. Skjønte ikke helt den her.. Men hva som blir mest pop i fremtiden er det ingen som vet...
Stramvaier Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg sier ikke alle E36 så klart E36 m3 og GT kommer til å være spsielle biler etterhvert. men en vanlig standar E36 er ikke mye spesiell og kommer nok ikke til bli det heller. og en Stylet E36 kommer ikke til å være populær veteran bil da det gjelder som veteran bil å være mest mulig spesiell orginal. og bilen din er jo ikke levert slik orginalt fra fabrikk
Yngvejos Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Når det er snakk om veteranverdi. Tror dere min bil (signatur) vil bli værdt noe når den blir veteran? Den er jo bygget om en del i forhold til originalt, men stort sett med deler som man kunne få levert originalt fra fabrikk.
Fliid Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Tja, si det.. Har 2 eldre E30'r, kan ta for meg den ene. Rundt omkring 50.000,- . Bilen er overhodet ikke kjørbar. Står kun på hjul med delvis understell. Så det sier vel sitt for ventende kostnader. : ) Men jeg trivas
BreitBau Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Nei det spørs helt.. Poenget mitt er vel heller at en e30 M3 er noe alle kan få tak i.. Jeg ser hvertfall ikke det helt store problemet med det innenfor Norges Landegrenser.. Spørs jo litt hva du vil eie da selvfølgelig.. Også spørs det hva vi syns om 40 år.. Jeg syns originale standardbiler, uansett årsmodell er kjedelige. Det gjelder Nyeste bmwene også.. Men smakssak det..
Dirty Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 kjøpt bil for 65 tusen. har hatt endel motor og annet snadder i bilen. så tørr ikke regne på det men at det er over 50 tusen i utgifter tror jeg ikke. gjør alltid så gode handler
E28 TURBO Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 60 lapper for bil. 60 i påkost i fjor. Best deler for nesten 30 nå hehehe... Men så drar jeg rundt bakhjula og da...
anders87 Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Tror ikke Breibau, Anders etc har tenkt så mye på hva dem for igjen når dem har bygd biler..Dem har fått gromme biler å det koster.. Hadde vært morro å visst hva dem evt skal ha ved salg Var ikke det jeg tenkte aller mest på nei Har alltid hatt lyst til og ha en "spesiell" bil som jeg har bestemt utseende på, og bygd sånn som jeg ville ha det.. Tatt noen forhastede slutninger kanskje, men er da fornøyd lell Pris kommer alt an på hvordan bilen er i stand da jeg selger den, men blir tatt bedre vare på enn mange andre biler vil jeg påstå.. Så en reell pris og få tilbake (i mitt syn vel og merke!) blir vel rundt 260.000? Edit: Selv om mange synes det sikkert er en usaklig høy pris for en '99 320Ci innpå her, så er det den prisen jeg vil ha for og være tilfreds med salget.. Men den dikusjonen kan heller taes når det er aktuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå